וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין החלה במגעים עם עידו אקסברד, רן קדוש חתם לשנתיים

25.5.2015 / 14:58

בסכנין מקווים שהחלוץ שכבש 26 שערים בכל המסגרות במדי אחי נצרת יגיע בקיץ. גם ערן ביטון, שון וייסמן ועלא ג'אפר מבוקשים. קדוש: "קיבלתי בסכנין הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים"

שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד. אדריאן הרבשטיין
יחזור לליגת העל? אקסברד/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין פנתה לעידו אקסברד והצדדים צפויים לפתוח במו"מ בתקופה הקרובה. החלוץ בן ה-26 של אחי נצרת, כבש העונה 21 שערי ליגה וחמישה שערים בגביע ובסכנין מאוד רוצים שהוא יהפוך לשחקן הרכש הראשון לקראת העונה הבאה.

השוער רן קדוש חתם היום (שני) לשנתיים נוספות והוא ימשיך בקבוצה. קדוש התחיל את העונה כשוער המשנה, אבל הפך במהלכה לשוער הראשון ומעמדו התחזק מאוד אחרי הגעתו של אלי כהן לתפקיד המאמן.

קדוש אמר: "קיבלתי הזדמנות בסכנין ולקחתי אותה בשתי ידיים, אני רוצה להודות להנהלה שהעריכה את היכולת שלי העונה ונתנה ההצעה מכובדת, לאוהדים שתמכו ולחצו שאשאר, למאמן אלי כהן ומאמן השוערים אלי בכר שהאמינו בי ונתנו לי את המושכות והחזרתי להם בגדול, לסוכן שלי יעקב בוזגלו שידע לכוון אותי בדרך הכי נכונה בשבילי, להורים שליוו אותי לאורך כל הדרך בכל המקומות אליהם הגעתי ומעל כולם לאשתי שתומכת בכל מצב והיא אחת הסיבות העיקריות להצלחה שלי".

בסכנין מחכים להחלטה של מכבי חיפה בנוגע לאברהם פאס. אם הירוקים יחליטו שהם רוצים להשאיר את הבלם הספרדי, סכנין תבקש להשאיר את תנאי העסקה ולשאול לעונה נוספת את מוחמד כליבאת ועאיד חבשי. גם עטאא ג'אבר מבוקש, אבל בסכנין ייאלצו להמתין להחלטה של רוני לוי לגביו. שחקנים נוספים של מכבי חיפה שנמצאים עם הכוונת הם שון וייסמן, ערן ביטון והמגן הימני עלא ג'אפר, שעשוי להגיע במקום מוחמד זבידאת שאמור לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully