וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תערוך טקס לכבוד מכבי תל אביב לרגל הטרבל

25.5.2015 / 10:00

בבירה נחושים לשנות את תדמית המועדון ("תרבות הספורט היא נר לרגלי בית"ר"). גורם הסביר: "אנחנו נלחמים על התדמית בצורה ברורה". צפי לכ-12 אלף צופים בטדי (20:55, ערוץ 1)

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איך האוהדים יקבלו את קיום הטקס באצטדיון הביתי?/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תערוך הערב (ראשון, 20:55, ערוץ 1) טקס קצר לכבוד מכבי תל אביב לרגל הזכייה בטרבל. במועדון יודעים שיכול להיות שחלק מהאוהדים לא יאהבו זאת ובהודעה רשמית שהוציאו נאמר: "המועדון יערוך הערב טקס לכבוד הזכייה של מכבי תל אביב בתואר המשולש. המועדון והבעלים מצפים שהקהל יכבד את המעמד וכפי שאנו רוצים ומצפים שיכבדו אותנו נעשה כך גם אנחנו. תרבות הספורט והספורטיביות היא נר לרגלי המועדון בית"ר ירושלים".

בקבוצה מהבירה הוסיפו ואמרו: "ברור לנו שיהיו כאלו שיכבדו וימחאו כפיים, ומנגד את אלה שלא יאהבו ותמיד ירצו לייצר פרובוקציות ולא לכבד את המועדון. שינינו פאזה, אנחנו נלחמים על התדמית של המועדון בצורה הכי ברורה שיש. מי שרוצה לקחת את התדמית של בית"ר למקום אחר יצטרך לבחור".

כ-9,500 אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי למשחק הערב ובבית"ר ירושלים מצפים לכ-12 אלף אוהדים, מתוכם כ-1,500 של האלופה. אוהדי מכבי תל אביב יישבו ביציע הדרומי. אוהדי בית"ר ימוקמו ביציע המערבי והצפוני כאשר היציע המזרחי סגור עקב העונש שהוטל על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully