וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר סיימה במקום השביעי במאסטרס, וספגה בוז

24.5.2015 / 15:20

תמו הופעות הספורטאים הישראלים בתחרות במרוקו. העולה החדשה מהולנד עברה יריבה מקנדה בסיבוב הראשון, אבל נעצרה אצל יריבה אוסטרית ובהמשך נכנעה גם בבית הניחומים לאמאן הצרפתיה. הקהל שרק לה בוז

לינדה בולדר ג'ודוקא. AP
לא הלך לה. בולדר/AP

היום השני בטורניר המאסטרס בג'ודו שנערך במרוקו לא האיר פנים ללינדה בולדר, הנציגה הישראלית האחרונה בתחרות, שסיימה את דרכה ודורגה במקום השביעי אחרי שספגה שני הפסדים, אחד ברבע הגמר והשני בבית הניחומים.

בולדר, שמתחרה בקטגוריית עד 70 ק"ג, פגשה בסיבוב הראשון את קליטה זופאנצ'יץ' הקנדית, והשיגה מולה איפון בשלב מוקדם של הקרב אחרי שהצליחה לרתק אותה. אלא שבמפגש הבא שלה ברבע הגמר מול ברנאדט גראף מאוסטריה, לא הצליחה הישראלית להשיג ניקוד, ספגה יוקו והתקשתה להפיל את יריבתה, מדליסטית הכסף מגרנד סלאם אבו דאבי בשנה שעברה. מיד לאחר הפסדה של בולדר, נשמעו קריאות שמחה מהקהל.

בולדר קיוותה להשיג את מדליית הארד דרך בית הניחומים, אבל גם במפגש שלה מול הצרפתיה ז'ריס אמאן, אלופת העולם מלפני ארבע שנים, היא נכנעה. בולדר ספגה יוקו מוקדם, ולא הצליחה להפיל את יריבתה עד סיום זמן הקרב. עם סיומו של הקרב, הגיב הקהל בקריאות שמחה לנוכח הפסדה של בולדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully