וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות: אילנה קרטיש חזרה אחרי שנה, וזכתה בזהב בבלארוס

23.5.2015 / 23:27

קרטיש שנעדרה בשנה האחרונה בעקבות פציעה בברך הסתערה על המקום הראשון בתחרות, וכעת פניה לבאקו. קרטיש: "הרגשתי אש בעיניים, התגעגעתי להיאבקות"

המתאבקת אילנה קרטיש. הוועד האולימפי,
הישג מרשים. אילנה קרטיש/הוועד האולימפי

המתאבקת אילנה קרטיש שבה בסוף השבוע לפעילות אחרי היעדרות ארוכה בעקבות פציעה, והסתערה על מדליית הזהב בתחרות שנערכה בעיר גרודניי בבלארוס. קרטיש, סגנית אלופת אירופה, התחרתה בקטגוריית המשקל עד 69 ק"ג, והשיגה ארבעה ניצחונות בארבעת הקרבות שהיו לה מול שתי יריבות מקומיות, אחת נוספת ליטאית ובגמר יריבה אוקראינית.

כזכור, קרטיש נותחה בחודש יולי האחרון בברכה הימנית אחרי שהיא קרעה את הרצועות הצולבות ונפגעה במיניסקוס. בעקבות אותה פציעה, החמיצה המתאבקת הבכירה של ישראל את אליפות העולם שנערכה בטשקנט. אחרי תהליך שיקום ארוך שבה קרטיש לפעילות ונתנה איתות לכך שהיא נמצאת בכושר לקראת המשימה הבאה שלה: המשחקים האירופיים בבאקו.

"עבדתי בצורה מעולה בתחרות ואני מרוצה בעיקר אחרי השנה שעברתי, שכלל שיקום לא קל וארוך עם הרבה עבודה קשה בהיבט הטקטי, הטכני והמנטלי", אמרה קרטיש לוואלה ספורט. "הרגשתי אש בעיניים וכל כך הרבה התרגשות כי התגעגעתי להיאבקות. אני מרגישה שחזרתי עם מוטיבציה מטורפת. חזרתי חזקה יותר וחכמה יותר, וכולי מכוונת להצליח. התחרות הבאה שלי תהיה בבאקו ואני עם חיוך ענקי כי אין לתאר את ההרגשה עד כמה התגעגעתי לעשות את מה שאני הכי אוהבת, להתאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully