וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: מנגה בסגל, בוזגלו מורחק

23.5.2015 / 13:17

הקבוצה של שרצקי רוצה להבטיח את המקום השני (א', 20:00, ספ' 1) הדרומיים מגיעים אחרי טראומת הגביע. שחקן בקריה: "המשחק הזה הופך לאחד המשחקים החשובים ביותר העונה". מליקסון יפתח?

מחזור 35מחצית24/05/2015
עירוני קרית שמונה
    0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * ההפסד הביתי האחרון של עירוני קרית שמונה הגיע לפני חודשיים (2:1 לבית"ר ירושלים).

      * הפועל באר שבע ספגה עשרה שערים בשני המשחקים האחרונים שלה (כולל הגמר כמובן). למרות זאת, היא היחידה שמתקרבת למכבי תל אביב במספר שערי הזכות - רק תשעה שערים פחות מהאלופה.

      * מפגשי העונה בין שתי הקבוצות: שתי תוצאות תיקו, בבאר שבע ובקרית שמונה וניצחון של באר שבע 1:2 בווסרמיל.

      * בתשע השנים האחרונות ניצחה הפועל באר שבע רק פעם אחת בקרית שמונה (0:1 בינואר 2014 משער של דובב גבאי).

      * הפועל באר שבע ניצחה רק פעם אחת בתשעת משחקי החוץ שלה.

      * עירוני קרית שמונה לא ספגה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה.

      מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם אביתר אילוז. ברני ארדוב
      איך הם יקומו מהתבוסה בגביע? אילוז ומליקסון/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      עירוני קרית שמונה תגיע ביום ראשון למשחק מול באר שבע במטרה ברורה לשמור על המקום השני, ויודעת שמחכה לה מפגש מול חיה פצועה. "מלבד הרצון לסיים כסגנית, המקום השני ייתן לנו שבועיים נוספים של הכנה ומנוחה, וייתן לנו גם סיכוי גדול יותר להצליח במסגרת האירופית", אמר שחקן בקרית שמונה. "המשחק הזה הופך לאחד המשחקים החשובים ביותר העונה".

      פרט לקרב על המקום השני, בקרית שמונה מודעים לעובדה שהיחסים שהתערערו מאוד בין המועדון לבין הפועל באר שבע אחרי פרשת ברק בכר תוסיף לפיקנטריה. גם עבור שיר צדק יהיה זה משחק מעניין מול קבוצתו בעונה הבאה, ויהיה זה משחקו האחד לפני אחרון בקרית שמונה. "יש הרבה פיקנטריה, אבל אנחנו שמים את הכול בצד", הוסיף אותו שחקן. "אנחנו מגיעים כדי לנצח ולסיים את העונה בצורה מדהימה מבחינתנו".

      על פי התרגולים באימונים עושה רושם שעודד אלקיים ישוב לעמדת המגן הימני על חשבונו של עאהד עזאם. במהלך השבוע הבא תתקיים ככל הנראה פגישה בין איזי שרצקי לנציגי אלקיים ונציגיו של אדריאן רוצ'ט במטרה לנסות ולהשאיר את השניים במועדון. אופיר מזרחי וקאסיו פרננדס סוחבים צהובים ולא יוכלו לשחק, כשגם רוג'רס קולה פצוע ולא צפוי להיות כשיר להתמודדות. ככל הנראה עזאם או מינדאוגאס פאנקה יחליפו את מזרחי בהרכב. השוער גיא חיימוב, שהיה בספק למשחק, התאמן וההערכה היא שהוא יהיה כשיר. מי שיחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא דויד מנגה שלא צפוי לפתוח, אך ייתכן ויקבל דקות במהלך המשחק.

      sheen-shitof

      במבצע מיוחד

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      דויד מנגה, עירוני קרית שמונה. ג'יני
      אולי יעלה מהספסל. מנגה/ג'יני

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      אחרי טראומת גמר הגביע וספיגת 10 שערים בשני משחקים, הפועל באר שבע תנסה להתאושש מחר בקרית שמונה, שם תיאבק עם המארחת על המקום השני. ניצחון יציב את באר שבע בעמדת יתרון בקרב על הסגנות, מה ששווה עבורה בונוס כספי של 100 אלף שקלים וכן התחלת דרכה בליגה האירופית בסיבוב המוקדמות השלישי ולא בשני.

      אלישע לוי יחסר במשחק את מלך השערים והבישולים של הקבוצה, מאור בוזגלו, שספג כרטיס אדום בתוספת הזמן בגמר הגביע. מאור מליקסון עשוי לחזור להרכב על חשבונו, כשגם רועי גורדנה מועמד לפתוח. וויליאם סוארס, שעל כוונת המועדון לבקש לו אזרחות ישראלית פורסם בוואלה ספורט, ימשיך במרכז ההגנה.

      ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
      הרבה עיניים יופנו אליו. ג'ון אוגו/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: שיר צדק

      מול הקבוצה שלו בעונה הבאה, הקפטן של קרית שמונה ירצה להוכיח לאלונה ברקת שהיא צדקה כשהחליטה להחתימו. צדק ירצה לסיים את השנים שלו בקרית שמונה עם סגנות, וביום ראשון מול ההתקפה הטובה של באר שבע לצדק מחכה תפקיד מפתח.

      הפועל באר שבע: ג'ון אוגו

      אחרי העימות שלו עם אוהד הקבוצה באימון ביום שישי, הרבה עיניים יופנו לעבר הקשר הניגרי. בבאר שבע מעריכים את ג'ון אוגו ומעוניינים שיישאר, אך לא בטוח שגם הוא מעוניין בכך. נגד קרית שמונה יצטרך אוגו להראות שכל אירועי השבוע האחרון מאחוריו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully