וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: קנייזבה-מיננקו הסתפקה ב-14.30 ב"ישראל ג'אמפ"

23.5.2015 / 19:00

קופצת המשולשת ביצעה ארבע קפיצות מעל 14.07, אירנה לנסקי הייתה הכי קרובה להמר על התוצאה שלה, וזכתה בשעון. איתמר באסטקר עם 5.20 בקפיצה במוט קבע שיא אישי ואת הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23

חנה קנייזבה-מיננקו קופצת משולשת ישראלית. טיבור יגר,
ארבע קפיצות מעבר ל-14 מטרים. קנייזבה מיננקו/טיבור יגר

תחרות "ישראל ג'אמפ" נערכה בפעם השמינית היום (שבת) בהדר יוסף. אולגה לנסקי אמנם נעדרה ממנה בגלל פציעה, אבל אמה בהחלט יכולה להיות מרוצה. אירנה לנסקי, המאמנת של אולגה ושיאנית ישראל ב-200 מטר, זכתה בשעון יוקרתי אחרי שהייתה הקרובה ביותר להמר על תוצאתה של חנה קנייזבה-מיננקו. לנסקי האם אמנם הימרה על 14.28, ומדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה קפצה 14.30, ובכל זאת זה הספיק כדי שהיא תחגוג.

קנייזבה, שבשבוע שעבר קפצה במסגרת הליגה הבין אגודתית 14.38, סיפקה ארבע קפיצות שכולן חצו את רף ה-14. בניסיון הראשון היא זינקה 14.20 מטר, בשני 14.30, בשלישי 14.07 וברביעי 14.22. התוצאה של קנייזבה זיכתה אותה בבונוס כספי בגובה 3,760 שקל מתנת מארגני התחרות מכספים שנאגרו ונתרמו עבור הזוכה. בתחרות המקבילה לגברים, יוחאי הלוי סיים ראשון עם 15.52.

איתמר באסטקר קופץ במוט ישראלי. טיבור יגר,
הישג מצוין. באסטקר/טיבור יגר

קרב מעניין לא פחות היה בקפיצה לגובה, כאשר בתחרות זכה דימה קרויטר עם 2.12, רף אותו הוא חצה בניסיון הראשון השני שלו. קרויטר היה קרוב לעבור 2.17, אבל פסל. הוא גבר על צור ליברמן שהסתפק ב-2.08. באופן מפתיע מי שהימרה הכי קרוב לתוצאה שלו היא אתלטית נוספת, הקופצת לגובה יפעת זליקוביץ' שהלכה על 2.10 וזכתה גם היא בשעון יוקרתי.

על המסלול לזליקוביץ' הלך קצת פחות טוב. היא אמנם קבעה לאחרונה את שיאה האישי 6.11, אבל הפעם היא הסתפקה ב-5.97, תוצאה אותה היא השיגה בניסיונה הראשון. אצל הגברים, המקום הראשון הלך לאבירם שוורצברד שעם 7.45 שהשיג הוא היה רחוק סנטימטר אחד בלבד משיאו האישי, ובכך גם השווה את תוצאת השנה של חברו לאימונים, גילרון צבקביץ', שהסתפק ב-7.05. מי שרשם שיא אישי מצוין הוא הקופץ במוט איתמר באסטקר שעבר 5.20 בניסיונו השני וקבע קריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23.

והיו גם ריצות היום. אלוף ישראל ב-100 מטר, אמרי פרסיאדו, היה רחוק ב-15 מאיות משיאו האישי, ועצר את השעון על 10.65, אבל זה הספיק לו למקום הראשון. הוא גבר על עמית כהן שהגיע שני עם 10.79. פרסיאדו ניצח גם במרחק הכפול עם 21.77 אחרי שהוא גבר על עמרי הרוש (22.15). אצל הנשים, בהיעדרה של לנסקי מי שקטפה את המקום הראשון היא ויקטוריה צ'יסום דורו עם 12.09. ב-100 משוכות ניצחה מאיה אביעזר עם 14.18 שניות שסידרו לה גם שיא אישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכס אברבוך קופץ ישראלי במוט במסיבת העיתונאים בה הודיע על פרישה. יותם רונן
ייסד את התחרות למען קידום מקצועות הקפיצה באתלטיקה הישראלית. אברבוך/יותם רונן

"ישראל ג'אמפ" היא תחרות אותה ייסד אלכס אברבוך למען קידום מקצועות הקפיצה באתלטיקה הישראלית. התחרות עברה גלגולים רבים במשך השנים והפכה לפסטיבל אטרקטיבי של ספורט לכל המשפחה הכולל תחרויות ילדים ונוער, הן כחימום והן כדי למלא את היציע במשפחות כנהוג בתחרויות בחו"ל, פרסים כספיים, הן לאתלטים והן לקהל שניסה לנחש את תוצאות המנצחים. אתלטי לידר ירושלים, האגודה שבראשה עומד אברבוך, ארגנה את התחרות, שההשראה שלה הגיעה מהתחרות השנתית אותה ייסד סרגיי בובקה האגדי בעיר הולדתו, דונייצק שבאוקראינה, ושהגיעה לשיאה בשנה שעברה כשרנו לאבילני שבר את השיא העולמי לקפיצה במוט לעיני בובקה, שהחזיק בו 21 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully