וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לליגה האירופית? רן קדוש קיבל הצעה רשמית מדינמו טביליסי

22.5.2015 / 14:25

שוער בני סכנין קיבל פניה רשמית מהגאורגים, אך מתלבט אם להיענות בחיוב עקב רצונו להישאר בישראל. במקביל, גם סכנין חידשה את המגעים עמו. במועדון כועסים על החובות שהצטברו מהעירייה

one

שוערה של בני סכנין רן קדוש קיבל הצעה רשמית מדינמו טביליסי מהליגה הגיאורגית. הקבוצה שצפויה לשחק בליגה האירופית עקבה בתקופה האחרונה אחר השוער, התרשמה ומעוניינת להחתימו.

על פי גורמים המעורים בפרטי העסקה, קדוש השיב כי הוא מתלבט מאוד אם לעזוב את ישראל במצב הנוכחי. הגיאורגים ימתינו להחלטץ השוער בשבוע הקרוב. במקביל, גם בבני סכנין חידשו את המגעים עם השוער ורוצים לראות אותו חותם כשהמאמן אלי כהן בונה על קדוש כשוער ראשון. במקביל, בקבוצה יציעו לפיראס מוגרבי להארך את חוזהו, אך ספק אם השחקן יישאר בסכנין. מוגרבי מבוקש בשריף טירספול, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים כשגם בהפועל חיפה מעוניינים בשחקן. דיוגו קאצ'ובה יישאר בקבוצה לעונה נוספת בעוד שעתידו של איגור יובאנוביץ' עדיין לא ברור.

בעניין אחר: במועדון כועסים מאוד על העירייה וטוענים שהיא חייבת כספים רבים למועדון שיקשו על סכנין להעמיד תקציב בעונה הבאה. כמו כן בקבוצה מחכים לתשובת הקטארים האם יתמכו בקבוצה שוב בעונה הבאה.

שוער בני סכנין, רן קדוש. אדריאן הרבשטיין
נראה אותו בליגה האירופית? רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully