וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון באופוריה: "אני, שגדל בראשון לציון, זכה באליפות בלגיה"

22.5.2015 / 14:09

התחושות ("אני עדיין בהלם, קשה לעכל, כל הקריירה חלפה לנגד עיניי"), האתגר הבא ("עכשיו אהיה שחקן דומיננטי בליגת האלופות, זה פרס על עונה אדירה"). רמי גרשון התפנה לראיון ביום שאחרי החגיגות

רמי גרשון שחקן גנט עם קני סייף. AP
לא נרגע. רמי גרשון חוגג עם קני סייף/AP

רמי גרשון הצטרף אתמול (חמישי) למועדון אקסקלוסיבי של ישראלים שזכו באליפות בלגיה הכולל את רוני רוזנטל, אלי אוחנה, סלים טועמה, אליניב ברדה וחברו לקבוצה קני סייף. בלם הנבחרת, שהיה אחד מעמודי התווך של גנט לאורך כל העונה, בישל את השער הראשון בניצחון 0:2 על האקסית סטנדרד ליאז', שהבטיח לקבוצה תואר ראשון אחרי 151 שנות קיום.

בנובמבר כבש הבלם את שער הליגה היחיד שלו העונה, בהפסד 2:1 לזולט וארחם, ואתמול הוא הוסיף למאזנו גם בישול שני כשעצר על החזה ובעט לרוחב כדי שסוון קומס יבקיע מקרוב את הראשון לרשת סטנדרד. לאחר ההפסקה, היה זה הברזילאי רנאטו נטו שדייק מהנקודה הלבנה (50) והבטיח שאף אחד כבר לא ימנע מגנט אליפות ראשונה בתולדותיה.

בשעות שאחרי החגיגות התפנה גרשון לראיון קצר, בו סיפר על התחושות, על הגאווה ועל האתגר הבא: שלב הבתים של ליגת האלופות, לשם גנט העפילה אוטומטית.

שחקני גנט חוגגים אליפות עם רמי גרשון. AP
נתראה בליגת האלופות. גרשון חוגג עם החבר'ה/AP

"אני עדיין בהלם, מתקשה לעכל", הוא מספר. "הדבר הראשון שעלה לי בראש דקה אחרי הזכייה היא איך להשיג דגל ישראל ולעטוף עצמי איתו. זאת הגאווה הכי גדולה שלי בהישג הזה, אני רמי גרשון מישראל, מראשון לציון, זכיתי באליפות בלגיה. ברגעים האלה עוברת לך כל הקריירה בראש מהילד שהתחיל לשחק כדורגל, כל הדרך שעברתי בבלגיה ועד האליפות הזאת".

גרשון סיפר כי בני משפחתו נמצאים איתו בבלגיה והיו שותפים מלאים לחגיגות: "זה לא ייאמן מה שהולך כאן. כל המשפחה שלי כאן בטירוף, שמחים יותר ממני. המשפחה המורחבת ראתה בבית ושמחה כאילו זאת הנבחרת בגמר מונדיאל. זאת באמת שמחה ענקית ברמה האישית, ברמה המשפחתית והכי כיף זה לייצג את המדינה בתואר הזה".

גרשון ישחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות: "כן, זאת העפלה אוטומטית, זה מדהים. יצא לי להיות שם עם סטנדרד ליאז', אבל הייתי אז על הספסל. עכשיו אוכל להיות שחקן דומיננטי. זה פרס על עונה אדירה, עונה שגם היה לי בה מזל לעבור אותה ללא פציעות ופרט ליום כיפור לא להחמיץ אף משחק ואף דקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
"עשה דברים מדהימים". רפאלוב/GettyImages

על חברו לקבוצה קני סייף סיפר גרשון: "יחסית לעונה ראשונה הוא עשה כאן משהו גדול. הוא שיחק הרבה משחקים, הבקיע שערים והיה חלק בלתי נפרד מההישג. הוא עבר שנה קשה וזה היה מאוד חשוב לו. הוא היה עם דמעות בסיום והרגיש חלק אמיתי מהאליפות הזאת. הוא יהיה שחקן מאוד משמעותי בגנט בשנים הבאות"

גרשון הוסיף על הבחירה האוהדים בבלגיה בליאור רפאלוב לשחקן העונה: "זה כבוד לכדורגל הישראלי. אני גאה בליאור, אנשים לא מבינים את המשמעות של התואר הזה. ליאור עשה עונה אדירה, הוא שגריר ענק של הכדורגל הישראלי. זה מגיע לו, מה שהוא עשה כאן השנה עם ברוז' היה מדהים, כל המדינה דיברה עליו, במיוחד אחרי הגמר גביע".

גרשון סיכם: "אמרתי לדודו דהאן שבשביל הישג ורגע כזה שווה להקריב קריירה שלמה. זה שווה את הכל. דודו דהאן שמח יותר מאיתנו, הוא עבר איתי שנים לא פשוטות, ובכלל, להביא שחקנים מישראל להישגים כאלה באירופה זאת גאווה גדולה בשבילו. אני לא זוכר אותו שמח ככה, הוא אפילו רקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully