וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: מיכאל אוחנה יושאל מאשדוד לבית"ר ירושלים בעונה הבאה

22.5.2015 / 9:48

בבירה כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה: בבית"ר ידרשו השאלה לשתי עונות לפחות או אופצית רכישה. בקבוצה מתכוננים למכבי תל אביב: "אנשים לא מבינים מה כרטיס לאירופה יכול לעשות פה"

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הכנות בצל אי וודאות. טביב/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני כאשר ברקע אי הוודאות בנוגע לעתיד הבעלים אלי טביב והחשש שיעזוב את המועדון או שיתפעל אותו בתקציב מינימלי. בבית"ר שבו ואמרו גם אתמול כי מה שיכול לפתור לא מעט מהבעיות זאת שיחה חיובית בין אלי טביב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת. ייתכן כי השניים יקיימו שיחה כזאת בשבוע הבא.

גורם המעורה בפרטים הסביר אמש: "כרגע אף אחד מהצדדים לא עושה שום פעולה קונקרטית, יש כאן גם עניין של אגו. ראש העיר לא מאוהב בטביב אבל יודע שהוא האופציה היחידה כרגע ומנגד טביב כבר מיואש מלבקש ממנו סיוע ומקפיא את הכל. בסופו של יום טביב היה רוצה להישאר, אבל לא להרגיש לבד ולקבל סיוע. אבל כל עוד הוא מרגיש לבד הוא לא מתכוון להשקיע בקבוצה".

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מאמצים להכשיר אותו. אלי דסה/קובי אליהו

אותו גורם הוסיף לגבי ההתמודדות של בית"ר על הכרטיס לאירופה: "אחת המטרות הגדולות של טביב הייתה להגיע עם בית"ר לאירופה. הוא לא היה רוצה לוותר על זה וגם ראש העיר לא היה רוצה לוותר על הבאת אירופה לבירה. אנשים לא מבינים מה כרטיס לאירופה יכול לעשות לבית"ר בעונה הבאה וכמה הוא משמעותי, הוא יכול לשנות את כל הסיטואציה של המועדון בקיץ".

יחד עם זאת, בבית"ר מנסים לנתק את השחקנים מאווירת אי הוודאות ולהתרכז בכדורגל. השחקנים דרוכים לקראת המשחק ומפוקסים על הרצון לסיים במקום הרביעי. אחד השחקנים אמר אתמול: "לפני מכבי פתח תקוה הייתה אווירה של בית קברות וחשש שהכל יתפרק, אבל הצלחנו לנצח. עכשיו דברים השתנו ושחקנים יותר מפוקסים ומנסים לשים הכל בצד".

לגבי מכבי תל אביב הוסיפו שחקנים: "בכל הרכב יהיה קשה נגדם. ערן זהבי כל כך רוצה לשבור את השיא של מלך השערים, כך שבטוח שביום השני של החגיגות כבר הלך לישון מוקדם. מכבי לא יבואו זחוחים ולא עייפים ואנחנו צריכים להתכונן למשחק הכי קשה שיכול להיות. נקווה אולי שגם מכבי פתח תקוה תפתיע מול מכבי חיפה אבל קשה לבנות על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מ.ס אשדוד, מיכאל אוחנה. מגד גוזני
בדרך לבירה? מיכאל אוחנה/מגד גוזני

בנוגע להרכב: במועדון יעשו מאמצים כדי להכשיר את אלי דסה ליום שני. בבית"ר יודעים כי יצטרכו את דסה גם שבוע לאחר מכן בבאר שבע וחוששים לקחת סיכון, לכן ההחלטה תיפול ממש בסמוך למשחק. גם אתמול נעשו ניסיונות לשכנע את ליביו אנטל לשחק עם זריקות לפחות נגד הפועל באר שבע, אך השחקן אמר כי לא יוכל לעשות זאת ולמעשה סיים את העונה.

בתוך כל הסיטואציה הזאת, בימים האחרונים העלה מקורב לבעלים אלי טביב ולג'קי בן זקן את האפשרות כי קשרה הצעיר של אשדוד מיכאל אוחנה יושאל לבית"ר בעונה הבאה. בבית"ר הבהירו כי גם אם טביב יישאר במועדון, בכל מקרה הם ידרשו השאלה לשנתיים או השאלה עם אופציה לרכישה, אך הוסיפו כי הכל תלוי בהחלטה של ג'קי בן זקן ואם הוא בכלל מעוניין ללכת למהלך כזה. פניות שנעשו אל בן זקן בנוגע לצעירים בשבוע האחרון נענו בשלילה וייתכן כי הרצון הוא להשאיר את אוחנה עם אשדוד בלאומית בכדי שיעזור לה לעלות ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully