וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקפטן לשעבר, וואליד באדיר מונה לעוזר מאמן

בלם העבר, ששיחק בשורות האדומים בין השנים 2005-2013, ישמש כאחד מעוזריו של מנדיונדו בעונה הבאה. באדיר: "חזרתי הביתה. אין לי ספק שנוכל לעשות דברים יפים בשנים הקרובות"

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי וואליד באדיר, ששיחק בקבוצה בין השנים 2005-2013, מצטרף לצוות המקצועי של המועדון וישמש כעוזר מאמן נוסף לצידו של המאמן ססאר מדיונדו שהחליט לצרפו לצוות.

"חזרתי הביתה זה מאוד משמח", אמר באדיר. "בפגישות שקיימתי עם הנהלת הקבוצה ראיתי שנבנה פה משהו חדש ויפה ואין לי ספק שנוכל לעשות דברים יפים בשנים הקרובות".

וואליד באדיר נפרד מקבוצת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר הביתה. וואליד באדיר/ברני ארדוב

באדיר יהיה עוזר מאמן שני כפי שנהוג בספרד, כשבעתיד מאמינים בהפועל שהוא יהפוך להיות הדמות המקצועית הראשית במועדון. הקשר עם הקפטן לשעבר נוצר כבר לפני מספר שבועות, כשהרעיון מאחריו הוא להביא אנשים שמזוהים עם המועדון האדום ומשדרים תדמית נקייה וחדשה. חשוב לציין כי באדיר לא יהיה מנהל הקבוצה, אלא עוזר שני.

בימים אלה הנהלת הפועל כבר מחפשת מחליף למורדי דדון. לאחרון התקיים היום שימוע יחד עם המנכ"ל יוסי סחלי ומזכירת המועדון רחל עטיה. השלושה יקבלו בימים הקרובים את מכתבי הפיטורין.

באדיר הגיע להפועל תל אביב בשנת 2005 ושיחק תחילה כקשר אחורי, אך עם השנים עבר לשחק בעמדת הבלם. לקראת עונת 2007/08, לאחר פרישתו של יוסי אבוקסיס, מונה לקפטן. עם הפועל תל אביב זכה באדיר באליפות אחת (2010) ובחמישה גביעים (2006, 2007, 2010, 2011, 2012).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully