וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ליביו אנטל לא ישוב לשחק העונה

21.5.2015 / 8:35

הקשר סובל מדורבן בכף הרגל ולא יוכל לשחק בשני משחקי ההכרעה נגד מכבי תל אביב והפועל באר שבע. אלי דסה עדיין בספק, איציק כהן וחנן ממן בתמונת ההרכב

בית"ר ירושלים תחזור היום (חמישי) להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בטדי. בבית"ר לא בונים יותר מדי על כך שמכבי פתח תקוה תוציא נקודות ממכבי חיפה, ומבינים כי אך ורק ניצחון ישאיר את הקבוצה במקום הרביעי לקראת מחזור הסיום. מי שלא יוכל לשחק יותר העונה הוא הקשר ליביו אנטל. הקשר סובל כבר תקופה מדורבן ומכאבים שמתחילים בכף הרגל ומגיעים עד לברך, פציעה דומה לזו שסבל ממנה זאב חיימוביץ' שנותח לאחר מכן. בבית"ר בדקו אפשרות שאנטל ישחק עם זריקות, אך הכאבים במשחק האחרון נגד המלאבסים הכריעו, והשחקן סיים את העונה.

אלי דסה עדיין בספק למשחק ובבית"ר ירושלים יבחנו במהלך הימים הקרובים אם יש שיפור במצבו. השחקן סובל ממתיחה ויש רצון לעשות מאמצים להכשירו למשחק. אם דסה ייעדר, תומר ירוחם יפתח כמגן ימני. בעקבות השינויים, איציק כהן וחנן ממן עשויים להחליף את אנטל וירוחם בהתקפה ובקישור.

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יאלצו להסתדר בלעדיו. ליביו אנטל/יוסי ציפקיס

בבית"ר מקווים כי בעקבות חגיגות הדאבל של מכבי תל אביב, הצהובים יגיעו אחרת לטדי, אך יודעים כי למכבי סגל רחב. גורם בבית"ר אמר אתמול כי "גם אם מכבי עולה בהרכב שני או עם שלושה-ארבעה שחקני נוער, זה הרכב מצוין. אנחנו נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח את המשחק".

גורמים המקורבים לאלי טביב ולניר ברקת החלו אתמול בערב בניסיון לייצר פגישה בין השניים כבר בשבוע הבא. אותם גורמים מקווים כי ברקת יגיע ביום שני לטדי וכבר שם יחלו בזירוז המגעים בין הצדדים ויצירת מכנה משותף להשארת טביב במועדון וניסיון לצאת לדרך משותפת וחדשה. בבית"ר אמרו אתמול: "זו ההזדמנות האחרונה לפני הקריסה של הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully