וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון נפצע בגבו במהלך האימון

20.5.2015 / 21:43

רק זה היה חסר להם עכשיו: גארד הצהובים נפגע בגב ומצבו עדיין לא ברור. כזכור, האלופה חסרה כבר את סילבן לנדסברג וגיא פניני הפצועים ועלולה להתמודד מול נס ציונה גם ללא הגארד הישראלי

one

בעיה גדולה למכבי תל אביב. יוגב אוחיון נפצע באימון הערב (רביעי) כשנפל על גבו. כרגע, בודקים במועדון את מצבו של הגארד ומקווים שהוא לא חמור מדי. מאוחר יותר הוציאה מכבי תל אביב הודעה רשמית, בה נאמר: "יוגי נחת לא טוב באימון. הוא נמצא בביתו ונבדק על ידי רופא הקבוצה. הוא סובל מחבלה בגב ומכאבים חזקים, בספק למחר".

מדובר כמובן בחדשות רעות מאוד למכבי תל אביב, שכן אוחיון היה אחד הצהובים החשובים ביותר שלהם בשבועות האחרונים. את המשחק האחרון מול נס ציונה ניצח עם שלשה ענקית שבע שניות לסיום, וסיים עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים ב-39 דקות. ממוצעיו העונה בליגה עומד על 7.7 נקודות, 3.7 ריבאנודים ו-5.9 אסיסטים למשחק ב-29.3 דקות.

כזכור, האלופה נמצאת במצב בעייתי מאוד בגזרת הישראלים, כשגיא פניני וסילבן לנדסברג פצועים וגמרו את העונה. אם גם אוחיון ייעדר, אפילו למשחק אחד, הצהובים יתקשו מאוד גם בגזרת הישראלים בשל החוק הרוסי וגם יישארו ללא רכזים כמעט, פרט לג'רמי פארגו ומרקיז היינס, שלא זוכה בזמן האחרון ליותר מדי קרדיט מגיא גודס ופיני גרשון. כבר מחר צפויה מכבי תל אביב לשחק בחוץ מול עירוני נס ציונה במשחק מספר שתיים של סדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי שניצחה במשחק הראשון 88:89 במשחק לחוץ מאוד.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. אדריאן הרבשטיין
ייעדר מול נס ציונה? אוחיון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully