וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת ישראל עוכבה במשך כתשע שעות בשדה התעופה במרוקו

20.5.2015 / 17:33

חברי המשלחת נחתו במדינה המוסלמית לקראת תחרות המאסטרס שתחל בסוף השבוע, אבל הרשויות עיכבו אותם במשך שעות. יו"ר האיגוד, משה פונטי, כעס: "כל מי שהגיע נכנס, ורק אנחנו חיכינו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יושבים וממתינים. חברי המשלחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל בג'ודו שיצאה היום (רביעי) לטורניר המאסטרס במרוקו פתחה ברגל שמאל את היום הראשון שלה במדינה המוסלמית. אחרי שהשב"כ לא נתן את חסותו ליציאת המשלחת, כאשר היא ממומנת ומאובטחת באופן עצמאי, חברי המשלחת עוכבו במשך כתשע שעות בשדה התעופה ברבאט. יושב ראש איגוד הג'ודו, משה פונטי, שמלווה את המשלחת, עירב בנושא את האיגוד העולמי ורק אחרי שעות של המתנה רווית עצבים ועייפות מצד הספורטאים, נמצא הפיתרון והנבחרת עשתה את דרכה לבית המלון.

רק אתמול התבשרו באיגוד הג'ודו כי השב"כ לא יוכל לאבטח את המשלחת מכיוון שמרוקו אוסרת על כניסתם של מאבטחים ישראלים. למרות זאת, באיגוד החליטו להוציא את הספורטאים באופן פרטי כאשר מארגני התחרות יהיו אחראים לאבטחתם.

"אנחנו כבר שעתיים בשדה ומחכים שיתייחסו אלינו", אמר פונטי מוקדם יותר בשיחה עם וואלה ספורט. "הרשויות לקחו לנו את הדרכונים, ואנחנו מחכים שמישהו יתייחס אלינו. אנחנו לא דוחפים ולא לוחצים, אנחנו צריכים להתאזר בסבלנות, אבל זה עדיין לא נעים לשבת ככה שעתיים בשדה לבד. כל מי שהגיע לפה נכנס, ורק אנחנו יושבים ומחכים. איגוד הג'ודו העולמי מעורב בזה ויודע, הוא גם מנסה לזרז את העניינים".

הגו'דוקא הישראלית ירדן ג'רבי עם מדליית הכסף מאליפות העולם בג'ודו. ברני ארדוב
תחזור עם מדליה נוספת? ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

בטורניר המאסטרס, שיחל בשבת וכולל את 16 הטובים בעולם בכל קטגוריית משקל, ייטלו חלק טומי ארשנסקי, גולן פולק וטומי ארשנסקי בגברים, וירדן ג'רבי, שירה ראשוני, גילי כהן ולינדה בולדר בנשים. אליס שלזינגר שחזרה לפעילות בחודשים האחרונים תתחרה גם היא, ואולי אף תפגוש את ג'רבי לראשונה מאז הקאמבק. פולק אמר מוקדם יותר לוואלה ספורט: "אני מקווה לשחזר את ההישג מלפני שנתיים כשזכיתי במדליית הארד במאסטרס".

ג'רבי אמרה לקראת התחרות: "אני מרגישה יותר טוב מאיך שהרגשתי בזאגרב. התחרות היא אחת מהקשות בסבב, אני מקווה שאני אהיה טובה יותר מבחינת יכולת מאשר בזאגרב. המטרה היא תמיד מדליה. זה לא מובן מאליו שהנבחרת שלנו יוצאת עם המון ספורטאים. זה מראה כמה הנבחרת שלנו חזקה ועובדת נכון".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, הוסיף: "המאסטרס זו תחרות מיוחדת מאוד, כל קרב הוא נגד ספורטאית מהטופ העולמי. אנחנו נמצאים כאן עם ארבע ספורטאיות, שזה כשלעצמו הישג מכובד מאוד. נעשה את מירב המאמצים כדי לחזור עם הישגים. ירדן היא ספורטאית מהטופ העולמי בשנים האחרונות, כך שביום נתון היא מסוגלת לנצח כל יריבה. אני מקווה שבשבת היא תהיה ביום כזה. כך גם שירה, גילי ולינדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמצאת בכושר מצוין. אליס שלזינגר עם פאבל מוסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully