וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע לבוקולי משחק פרידה. שופרה ההצעה לקהת

20.5.2015 / 14:05

המועדון יציע לקשר להיפרד רשמית, הבעיה: הליגה מתקרבת לסיומה ולא ברור המועד. קשר עירוני קרית שמונה, שקיבל הצעה משודרגת לארבע שנים, יגיע? גורם: "רוני לוי בונה עליו"

one

מכבי חיפה תציע לגוסטבו בוקולי לערוך משחק פרידה, שיהווה חותמת אחרונה לקראת הפרישה המתוכננת שלו. במועדון טוענים כי המאמן רוני לוי לא מעוניין בשחקן, ומתכוון להחתים שני שחקנים במרכז השדה, לפחות אחד מהם זר, ולהשאיר כמובן את אביחי ידין לצד המתנה לחזרת קובי מויאל.

בוקולי קיבל את המסר ומקורביו טוענים כי כבר קיבל החלטה כיצד לנהוג בעונה הבאה. ההערכה היא שהשחקן יודיע על פרישה בתום העונה, אם כי חיפה תאפשר לו לבחור בין המשך דרכו במועדון בתפקיד מקצועי לבין עזיבה לקבוצת אחרת, אפשרות שנראית פחות ריאלית בשל רצונו לפרוש במדים הירוקים. במועדון מתלבטים האם לשוחח עם בוקולי כבר עכשיו, במטרה לערוך לו משחק פרידה עוד העונה. בשל הסמיכות לסיום העונה נשקלת האפשרות לערוך לכבודו משחק פרידה באירופה (אם הקבוצה אכן תגיע לשם) או בתחילת העונה הבאה.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
ההצעה שופרה. רועי קהת/קובי אליהו

מכבי חיפה הגדילה את ההצעה שהגישה לרועי קהת. ככל הידוע, מדובר בשכר שנע סביב 200 אלף דולר לעונה, בחוזה לארבע שנים במקום לשלוש שנים, במקור. משפחתו של השחקן מעדיפה שיעבור למכבי חיפה ולא למכבי תל אביב, אך השחקן הוא זה שיחליט היכן לשחק, כשההערכה היא שיקבל את ההחלטה עד מחר. במכבי חיפה משוכנעים שקהת ישחק במועדון בעיקר משום שמדובר בהצעה מקצועית טובה יותר. "רוני לוי בונה על קהת כשחקן משמעותי בקבוצה", הדגישו בחיפה, בעוד שבמכבי תל אביב הוא עשוי להפוך לחלק מהסגל הרחב. על המגעים החשאיים עם קהת פורסם בוואלה ספורט.

במועדון מנהלים מעקב אחר שחקן מחוץ השנהב. מדובר בקשר ז'וז'ה אריה המשתייך ל-CO דומורו מארצו. המגן-בלם איאד אבו עביד, שנמצא במעקב מאז העונה שעברה מעורר עניין, למרות המגעים המתקדמים שהוא מנהל עם הפועל תל אביב. רוני לוי נוטה, לפחות כרגע, לא לצרף שחקנים ממכבי נתניה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המאמן היה רוצה לצרף את ג'ון אוגו מהפועל באר שבע, אך כרגע הסכומים שדורשים האדומים גבוה מדי. אוגו עצמו רוצה לעזוב את הפועל באר שבע, אבל ברקת לא תשחררו מבלי לקבל פיצוי גבוה מאוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לנרי קהינדה הפועל עפולה מול ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ילבש ירוק? ג'ון אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully