וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשירה את היחסים? אלונה ברקת שוחחה עם אלישע לוי

20.5.2015 / 13:27

לראשונה מאז האירועים האחרונים, בעלי הפועל באר שבע והמאמן שוחחו באימון. במועדון מעריכים: "ניסתה, ובצדק, להרגיע את הרוחות לפני הגמר". וגם: מדוע לוי סירב לאחוז בגביע?

one

שלוש פעמים במהלך הקריירה שלו הגיע אלישע לוי עד לגמר גביע המדינה, אבל לא הצליח לזכות בו. בצל האירועים בשבוע האחרון, הערב (ד', 20:30, ספורט 5) הוא ינסה להוביל את הפועל באר שבע לזכייה שנייה במפעל, ולזכייה ראשונה בתואר הזה כמאמן. בגמר ב-2008/9 הפסיד לוי לבית"ר ירושלים (2:1), ובשני הגמרים האחרונים להפועל תל אביב (2:1, 1:0), כולם כמאמן מכבי חיפה. לוי הגיע גם פעם אחת לגמר גביע הטוטו עם מ.ס אשדוד, אך גם שם לא הצליח לקטוף את התואר.

"הגיע הזמן לנפץ את הסטיגמה. אלישע חייב לקחת גביע. נשחק בשביל הקהל, אבל בעיקר בשבילו", אמרו שחקני הפועל באר שבע, שרוצים להיפרד מהמאמן רשמית עם התואר. הבעלים אלונה ברקת הגיעה השבוע לאחד האימונים ושוחחה עם לוי, כנראה בניסיון להפשיר מעט את היחסים לפני הגמר. "אי אפשר לומר שאין מתיחות, אבל היה חשוב שיחליפו כמה מילים כדי לא ליצור אווירה רעה עוד יותר. האירועים האחרונים לא הוסיפו לאף אחד. היא ניסתה, ובצדק, להרגיע את הרוחות לפני הגמר", אמרו במועדון.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ישבור את הנאחס? אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אגב, לוי קיבל החלטה שלא להצטלם כשהוא מחובק עם גביע המדינה, לאחר שלפני הגמר הקודם עם מכבי חיפה הוא נדחף על ידי וואליד באדיר מהפועל תל אביב ונגע בגביע. מאוחר יותר טען באדיר כי עשה זאת בכוונה, בשל האמונה כי מגע עם הגביע לפני משחק הגמר מוביל להפסד. "מאז הגמר ההוא קיבלתי החלטה לא לגעת בגביע. אולי זה יעזור", אמר המאמן, ספק בציניות. במועדון נמנעים בשלב זה מלתכנן את חגיגות הזכייה, אם והגביע אכן יעשה את דרכו לדרום. במקרה כזה, ייתכן שהשחקנים יחגגו ספונטנית באזור חיפה ומאוחר יותר בבאר שבע.

לוי קיבל רק הלילה החלטה לגבי ההרכב הסופי, והוא שומר את הקלפים קרוב לחזה. ההערכה היא שלא יהיו הפתעות בהרכב. מאור מליקסון יעבור מבחן כשירות וההערכה היא שיפתח על הספסל. שחקנים העידו כי הקפטן אליניב ברדה פועל מאחורי הקלעים כדי ליצור אווירה רגועה לפני המשחק. "הוא מנוסה מאוד במעמדים כאלה. יש לו ארבעה גביעים בארון, נקווה שהוא יניף את החמישי", אמרו. אם זה יקרה, ברדה צפוי לצרף אליו לטקס ההנפה את שחקן הבית אביתר אילוז. לוי הזהיר את שחקניו מחוליית ההגנה של מכבי תל אביב. "הם לא באים בהרכב מלא, אבל יש להם סגל עמוק מספיק כדי לפתוח עם רביעייה איכותית", הייתה רוח הדברים.

מיד לאחר הגמר צפויה פגישה עם ברק בכר, והצדדים ידונו במדיניות הרכש לעונה הבאה. ברקת תיפגש עם אוסטין אג'ידה, מתוך תקווה לסכם לעונה הבאה. אם לא, תפנה לאופיר מרציאנו. גם וובה בראון חזק בתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully