וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון הגיש תביעת ענק נגד עירוני קרית שמונה בבית הדין לעבודה

20.5.2015 / 12:53

בכתב התביעה בגובה 434,437 שקל של הקשר הפצוע נגד קבוצתו לשעבר נכתב: "במקום לחבק אותו זנחו אותו לגמרי". הקבוצה בתגובה: "העובדה שתמיר בחר לפנות לבית הדין לעבודה ולא לבוררות מדברת בעד עצמה". חיימוב בספק לבאר שבע

one

תמיר כחלון הגיש תביעה כנגד עירוני קרית שמונה בגובה של 434,437 שקל. השחקן, שהגיש את התביעה באמצעות עו"ד רועי רוזן, נפצע באופן קשה במסגרת פעילות של הקבוצה. על פי הטענה בתביעה: "לאחר שהתברר שלמרות שעשה מאמצים עילאיים כדי להשתקם ולשוב לשחק ולתת את כל כולו עבור המועדון וסבל כאבים איומים בתוך כך, כי לא יוכל לשוב לשחק כדורגל מקצועני עד לתום החוזה, במקום 'לחבק' את השחקן ולנהוג בו באופן הראוי והאנושי המתבקש בנסיבות שכאלה, החליטה קרית שמונה להתנער מכחלון וזנחה אותו לגמרי. קרית שמונה הפסיקה באופן חד צדדי ובלתי נתפס לשלם לשחקן את שכרו, אשר מולן כבר חודשים ארוכים".

כחלון טוען כי קרית שמונה התנערה מאחריות לבריאותו ושיקומו הרפואי של השחקן, לרבות תשלום בגין הוצאות רפואיות משמעותיות שהוציא מכיסו, על אף הוראות ההסכם בין הצדדים. רוזן טוען: "משלא נותרה לשחקן, שגזר על עצמו שתיקה ארוכה בעניין, ברירה אחרת ולאחר אינספור פניות וניסיונות לקבל את מה שמגיע לו ללא הליך משפטי, שנתקלו בהשמצות, השפלות ועלבונות מצד יו"ר המועדון שפגעו בשחקן עד עמקי נשמתו, הוא נאלץ לפנות לבית הדין לעבודה בתביעה לחייב את קרית שמונה לשלם לו את כל המגיע לו, לרבות פיצויי הלנת שכר ואף פיצוי על הפרת החוזה ועל עוגמת הנפש הקשה שנגרמה לו בשל התנהלות המועדון והעומדים בראשו".

תמיר כחלון (מימין), ויאם עמאשה שחקני עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"נאלץ לפנות לבית הדין לעבודה בתביעה לחייב את קרית שמונה לשלם לו את כל המגיע לו". כחלון, מימין/אדריאן הרבשטיין

מקרית שמונה נמסר בתגובה: "עירוני איתוראן קרית שמונה מעולם לא הייתה חייבת ולא חייבת כיום אפילו שקל אחד לאף אדם מעובדיה. העובדה שתמיר בחר לפנות לבית הדין לעבודה ולא לבוררות מדברת בעד עצמה. את עיקרי דברינו נאמר בבית המשפט".

שוער הקבוצה גיא חיימוב שסובל מנפיחות בקרסול לא התאמן היום, והוא נמצא בספק גדול למשחק מול הפועל באר שבע שייערך ביום ראשון הקרוב. אם חיימוב לא יהיה כשיר מי שיחליף אותו בין הקורות יהיה מהדי זועבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully