וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל תל אביב: "מוכנים לשלם על בן רייכרט כמיליון דולר"

בהפועל תל אביב מעבירים הילוך במאמצים להשאיר את קשר מכבי תל אביב, ומוכנים להחתימו על חוזה ארוך טווח: "במכבי חייבים להבין שאי אפשר להכריח שחקן לשחק במקום שהוא לא רוצה". לאבוטבול יוצע מענק פרישה: "אם המועדון כל כך חשוב לשי, הוא יוותר על החוזה"

one

הפועל תל אביב מעבירה הילוך בנוגע לרכישתו של בן רייכרט. לוואלה ספורט נודע כי האדומים הקציבו כמיליון דולר על מנת לקנות את הקשר ממכבי תל אביב, ואף קיימת אפשרות כי הוא יגיע לבוררות מול הצהובים. חרף הפרסומים כי רייכרט אמר לג'ורדי קרויף כי הוא מעוניין לשחק בהפועל, נדמה כי תוכן השיחה בין השניים היה מעט שונה. על פי גורמים בהפועל, רייכרט הביע את רצונו לעזוב את מכבי תל אביב בשל הסבל שנגרם לו מאוהדיה וכן בשל העובדה שהוא לא צפוי לזכות לדקות משחק משמעותיות במדי האלופה.

בשיחה בינו לבין המנג'ר הצהוב לא עלה שם המועדון בו הוא משחק בחצי העונה האחרונה, אלא רק רצונו להשתחרר ממכבי תל אביב. לאחר שבועות של שכנועים מצד האדומים, בהפועל ניצלו כמובן את רצונו של רייכרט, וגורם בקבוצה סיפר: "אמיר כבירי נחוש להחתים את בן. הוא מוכן להקציב לעסקה מיליון דולר או אפילו מעט יותר כדי לראות אותו משחק בהפועל. אנחנו חושבים שזה יהיה טוב לו ולכל הצדדים. במכבי חייבים להבין שאי אפשר להכריח שחקן לשחק במקום שהוא לא רוצה".

כמו כן, בהפועל סיפרו כי כבירי יהיה מוכן לשלם לקשר כ-300 אלף דולר בעונה בחוזה ארוך טווח. בקבוצה מאמינים כי רייכרט יחתום בסופו של דבר אחרי שישיג את השחרור המבוקש ממכבי. קיים סיכוי כי הקשר לא יגיע עם מכבי להסדר ויפנה לוועדה מעמד השחקן או להליכי בוררות כדי להשתחרר. חשוב לציין כי עוד קבוצות נמצאות במרדף אחרי רייכרט, ויש אף שגורסים כי קרויף עשוי לבצע על השחקן טרייד עם קבוצה אחרת בליגה.

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. ברני ארדוב
קרויף יעדיף טרייד עם קבוצה אחרת? בן רייכרט/ברני ארדוב

אם על רייכרט בונים בהפועל תל אביב כסמל הבא, נדמה כי הסמל הנוכחי וקפטן הקבוצה, שי אבוטבול, יסיים את הרומן הארוך עם האדומים בקיץ הקרוב. חשוב לציין כי עדיין ססאר מנדיונדו עדיין לא מסר את החלטתו בעניין אבוטבול, או בנוגע לשחקנים אחרים במועדון אשר מחזיקים חוזים לעונה הבאה, אך הדעה הרווחת בקרב ההנהלה היא שלאבוטבול אין מקום בסגל בעונה הבאה. הבעיה בנוגע לשחרורו קשורה בעיקר לחוזהו של הקפטן ואי רצונו לעבור לקבוצה אחרת.

אבוטבול מחזיק בחוזה "פיקס" שמאפשר לו להרוויח משכורת מלאה גם אם לא ישחק במשך עונה שלמה. בעיה נוספת עבור ההנהלה האדומה היא שהקפטן לא מוכן לעבור לאף קבוצה אחרת בארץ ורואה במועדון כתחנה היחידה בקריירה שלו. אם החלטת הצוות המקצועי לא תהיה מפתיעה וחיובית בקשר לקפטן, בהפועל מתכוונים להיכנס למשא ומתן עם אבוטבול בו יציעו לקשר לפרוש בתמורה לחלק נכבד משכרו. בקבוצה אמרו בעניין זה: "אם המועדון כל כך חשוב לשי, הוא יוותר על החוזה ויקבל פיצוי כספי הוגן מאוד מהמועדון".

לא רק אבוטבול ממתין להחלטתו של מנדיונדו. ליאור לוי, משה אוחיון וישראל זגורי המחזיקים חוזה לעונה הבאה, נמצאים גם הם ברשימת ההמתנה. בהפועל מעריכים כי תשובות מהמאמן הספרדי ייתנו בתחילת יוני. קיימות ההערכות שונות לגבי עתיד השלושה. במועדון טוענים כי הם מחזיקים בהצעות על זגורי ועל אוחיון והסיכויים של השניים להישאר נמוכים מאוד. דווקא לאוחיון סיכויים גבוהים יותר להישאר בגלל חוזהו הנמוך, אך זה יהיה בתור שחקן סגל משלים. בעניין ליאור לוי, הדברים רחוקים מלהיות סגורים וישנם סיכויים לא רעים שהמגן יישאר בסופו של דבר.

במקביל, בהפועל ממשיכים במתיחת הפנים של המועדון. מנג'ר מחלקת הנוער, יגאל אנטבי, יעזוב אף הוא ויוחלף באיש מקצוע אחר לאחר שהצדדים לא הגיעו לסיכום על חוזה לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
הדעה הרווחת בקרב ההנהלה היא שאין לו מקום בסגל בעונה הבאה. שי אבוטבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully