וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ ואפרים גבאי שוחחו, טל בנין יישאר

20.5.2015 / 7:14

חרף האיומים מצד המנכ"ל שיעזוב אם המאמן יישאר בתפקידו, הבהיר הבעלים שבנין לא הולך לשום מקום: "מעריך שאפרים מבין ויישאר במועדון". האדומים בונים על צירוף חנן ממן בפגרה

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שוחח עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי אתמול (שלישי) בערב והבהיר שטל בנין יישאר כמאמן גם בעונה הבאה. כידוע, גבאי איים שאם בנין ימשיך בתפקידו הוא מתכוון לעזוב, אך כץ אמר שחרף האיומים, ההחלטה שלו להשאיר את בנין היא סופית.

כץ אמר לוואלה! ספורט לאחר השיחה: "דיברתי עם אפרים ואני מעריך שהוא מבין את הדברים ויישאר במועדון". כעת נותר לראות האם המנכ"ל אכן יממש את איומו או שמא כץ מעריך נכון את המצב והמחלוקות ייפתרו וישאירו את גבאי בתפקיד.

בשיחה עם וואלה ספורט, הבהיר כץ ששוחח גם עם בנין וביקש ממנו להתחיל בעבודה לעונה הבאה. השם הבולט ביותר כרגע מבחינת חיזוק אצל האדומים הוא זה של קשר בית"ר ירושלים חנן ממן. כבר עם סיום העונה הציבו בחיפה ארבעה שמות של מועמדים אותם בקבוצה ירצו לראות כשנכון לעכשיו הבינו במועדון שמתוך הארבעה - ערן לוי, יובל אבידור , פיראס מוגרבי וממן - האחרון הוא הזמין ביותר בשלב זה, ומירב המאמצים יתמקדו בשחקן שגדל במועדון, בתקווה שיוביל את הקבוצה.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה (שמאל) עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי. ברני ארדוב
מאמין שהכל יהיה בסדר. יואב כץ עם גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully