וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קראפט הודיע: "לא נערער על העונשים בפרשת דפלייט-גייט"

19.5.2015 / 20:39

הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס התייצב לראשונה מאז קבלת העונשים מול המיקרופונים ואמר: "אני אקבל, בחוסר רצון, את מה שהקומישינר נתן לנו. אני יודע שהאוהדים לא יאהבו את זה"

בעלי ניו אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט. Elsa, GettyImages
הוא ויתר, בריידי לא מתכוון. קראפט/GettyImages, Elsa

הבעלים של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט, התייצב הערב (שלישי) מול המיקרופונים לראשונה מאז הטיל הקומישינר רוג'ר גודל על קבוצתו את העונשים במסגרת פרשיית "דפלייטגייט". קראפט הציג את עמדתו בנושא, אך סיים את דבריו בכך שהודיע כי הפטריוטס לא יערערו על העונשים שספגו. מי שכן צפוי בכל זאת לערער על ההשעייה מארבעה משחקים אותה קיבל הוא הקוורטרבק של הקבוצה, טום בריידי, שיגיש את ערעורו דרך ארגון השחקנים.

בהצהרה שלו אמר קראפט: "אלו היו כמה שבועות מלאי רגשות, כמו שכולכם יודעים. שקלתי את כל האפשרויות שעמדו בפניי. לאורך התהליך כולו היו שני צדדים שהשמיעו את קולם. היו את אוהדי הפטריוטס בכל המדינה שתמכו והאמינו בנו ובצד השני, היו אוהדים שהרגישו בדיוק את ההיפך. לכל אחד מהצדדים יש את הרטוריקה שלו ואף אחד מהם לא ישנה אותה. הם לא יסכימו ביניהם אף פעם.

אבל דבר אחד שכולנו יכולים להסכים עליו הוא שהתהליך הזה לקח הרבה יותר מדי זמן. אף אחד לא מאמין שארבעה חודשים אחרי המשחק אנחנו עדיין מדברים על לחץ אוויר בכדורים. אני חושב שהבהרתי כאשר הדו"ח בנושא יצא שאני לא חושב שהוא הוגן. לא היו שום הוכחות, הכול היה נסיבתי. כאשר העונשים פורסמו, הרגשתי שזה עבר את הגבול. לטעמי, העונשים לא היו רציונליים.

אז יש לי שתי אפשרויות: אני יכול לנסות לסיים את זה או להאריך את זה והקדשתי הרבה מחשבה לכל אחת מהן. הדבר הראשון שחשבתי עליו הוא שלפני 21 שנים הייתה לי הפריבילגיה ללכת לפגישה דומה כמו זו שיש לנו עכשיו, כאן באורלנדו ולהתקבל על ידי שאר בעלי ה-NFL. הייתי אוהד ומנוי לשעבר, שחי את החלום. היה לי עור ברווז באותו יום ונשבעתי שאעשה כל שביכולתי על מנת להפוך את הפטריוטס לקבוצת צמרת ולכזו שמקבלת כבוד בכל מקום ובמקביל, שאעזור ל-NFL להפוך לספורט הפופולרי בארצות הברית.

לאורך שני העשורים האחרונים למדתי שהלב, הנשמה והכוח של ה-NFL הוא בחברות בין 32 הקבוצות ומה שהפך לברור מאוד בעיני הוא שאף פעם אסור שסדר היום של קבוצה אחת תהיה חשובה יותר מזו של כל ה-32. כך שאני בוחן בעדינות כל בעיה שניצבת בעיני וחושב עליה רבות. אולי אם הייתי לוקח את ההחלטה בשבוע שעבר, היא הייתה שונה מזו שלקחתי היום.

אבל אני מאמין בכוח של השותפות ולמרות שאולי אני לא מסכים עם מה שהוחלט, אני מכבד את הקומישינר ומאמין שהוא עושה את מה שהוא חושב שיהיה הכי טוב עבור כל 32 הקבוצות. לכן, ברוח זו, אני לא רוצה להמשיך בהתכתשות שנמשכת כבר ארבעה חודשים. אני אקבל, בחוסר רצון, את מה שהקומישינר נתן לנו ולא אמשיך בדיאלוג הזה. לא נערער על העונש.

אני יודע שאוהדים רבים יתאכזבו מההחלטה הזו. אבל אני מקווה שהם סומכים על שיקול הדעת שלי ויודעים שאני באמת מרגיש שבנקודת הזמן הזו, להוריד את הנושא הזה מסדר היום יהיה הדבר הטוב ביותר עבור ניו אינגלנד פטריוטס, האוהדים וה-NFL. אני מקווה שכולם יוכלו לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully