וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר ואיזי שרצקי החלו בשיחות לגבי רועי קהת

הירוקים לוחצים על הקשר לחתום, וינסו להגיע איתו להבנות ואז לסכם עם בעלי קריית שמונה, שידרוש את הירש ואולי גם את כרטיסו של אבוחצירא. אנטמן והראל צפויים להישאר

one

מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה החלו בשיחות לגבי הקשר רועי קהת. משיחה שנערכה אתמול בין איזי שרצקי ליעקב שחר עולה כי הירוקים מתכוונים להציע לשחקן חוזה ארוך טווח. במועדון מתכוונים לנסות ולהגיע לסיכום עם קהת בנוגע לשכרו ואם זה יקרה, ינסו לסכם עם שרצקי את דמי ההעברה. גם מכבי תל אביב חזק במרוץ, אך במועדון משוכנעים שקהת יעדיף לעבור לירוק מתוך ידיעה שהוא יהפוך לשחקן משמעותי יותר בקבוצה של רוני לוי, שמונה באופן רשמי למאמן ונתן אור ירוק למהלך. במכבי חיפה מתכוונים להגיש הצעה רשמית במהלך השבוע ומוכנים גם לעסקת החלפת שחקנים. שרצקי מעוניין בחלוץ שחר הירש וייתכן שגם כרטיסו של שמעון אבוחצירה יעבור לצפון במקרה שהעסקה תצא לפועל.

מאמן השוערים, גיורא אנטמן, ומאמן הכושר, אורי הראל, ייפגשו בימים הקרובים עם רוני לוי. הנטיה כרגע היא להשאיר את השניים במועדון. אנטמן, מאמן השוערים של הנבחרת, מקווה שוולדימיר סטויקוביץ' יישאר עונה נוספת בקבוצה. במועדון טוענים כי עדיין לא התקבלה הצעה לגביו. נכון להיום, כך נראה, כל הזרים מלבד השוער יעזבו. הבלם דקל קינן ייפגש גם הוא עם לוי בניסיון לשמוע מה התוכניות לגביו. אם לוי יביא בלם זר וישאיר את דגני ופאס, קינן יעזוב. אם פאס יעזוב ולוי ירצה את קינן, הבלם עשוי להישאר.

ויאם עמאשה, גוסטבו בוקולי ומוחמד גדיר ביקרו היום באחת האקדמיות המובילות היום במגזר, ג'וליס, שבוצת הנוער שלה עלתה לליגה הלאומית וקבוצת הנערים בדרך לליגת העל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמאשה באקדמיה בג'וליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully