וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אור אוסטווינד על סף סיכום לשתי עונות

19.5.2015 / 18:05

קשר הפועל חיפה קרוב להפוך לרכש השני של קרית שמונה לקראת העונה הבאה. מספר עניינים עדיין לא סוכמו, אך סוכנו ייפגש מחר בשנית עם הצפוניים. שרצקי מעוניין בוואקמה ויעלה לבוגרים את אז'צקו

one

אור אוסטווינד על סף סיכום בעירוני קרית שמונה. כך נודע היום (שלישי) לוואלה ספורט. סוכנו של קשר הפועל חיפה, ג'קי דהן, נפגש היום עם הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי והשניים הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע למרבית תנאיו של אוסטווינד. מספר עניינים קטנים עדיין לא סוכמו, אך הצדדים ייפגשו מחר בשנית וכבר אז, על פי הערכות, הדברים ייסגרו וההעברה תהפוך לרשמית. אוסטווינד בן ה-27 הפך לשחקן חופשי בתום העונה.

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי קיבל החלטה עקרונית להעלות בעונה הבאה את חלוץ קבוצת הנוער אוגו אז'צקו לקבוצה הבוגרת. כפי שפורסם כבר לפני כמה חודשים בוואלה ספורט, שרצקי נטה להעלות את אזצ'קו, אך כעת מעידים בקרית שמונה שאם לא יקרה משהו דרמטי החלוץ הצעיר יהיה חלק מקבוצת הבוגרים בעונה הבאה. בנוסף לאזצ'קו, שרצקי רוצה להעלות עוד כמה שחקני נוער. כמו כן, הבעלים של קרית שמונה עדיין מעוניין מאוד בטוני וואקמה והמשא ומתן מולו ומול הפועל רעננה ממשיך. אם לא יסתדרו הדברים ינסו בקבוצה להחתים זר חדש נוסף בעמדה התקפית. כזכור, בקרית שמונה עקבו אחרי דידייה קוגבנייה וייתכן שאם וואקמה לא יגיע יפנו בקרית שמונה לאופציה זו.

בינתיים בקבוצה עסקו בכך שהמשחק מול הפועל באר שבע אינו המשחק המרכזי, דבר שעורר את זעמו של שרצקי. הבעלים שלח לרשות השידור מכתב חריף ובו כתב: "משיקולים שאינם ברורים לאיש הועדף לשדר את מכבי תל אביב, שכבר זכתה באליפות, כאשר באותו מחזור מתקיים קרב ישיר על המקום השני בליגה". לאחר מכן המשיך שרצקי ותקף: "אני טוען כבר 15 שנה לפחות לפי היחס אליה נדמה כי נמצאת מחוץ למדינת ישראל".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
זועם על היחס המועדף לו זוכה מכבי תל אביב מרשות השידור. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

בנוסף לרכש לקבוצת הבוגרים, בקרית שמונה עשויים לצרף לקבוצת הנוער את הכישרון הצעיר יניב שגב,שהשתייך למכבי פתח תקווה העונה. שגב, שהתגורר שנים ארוכות בדרום אפריקה, נחשב לכישרון מבטיח במיוחד ואחרי שהפועל תל אביב התעניינה בו ייתכן שבסוף הוא יגיע דווקא למחלקת הנוער כחריג גיל בקרית שמונה.

בהמשך לפרסום אמש כי עודד אלקיים צפוי לעזוב את הקבוצה, נציגיו של המגן, לו אין חוזה לעונה הבאה, קיבלו מסרים משרצקי לפיהם הוא מעוניין להיפגש עם השחקן שוב, ולנסות לפתור את המחלוקות כדי להשאירו בקבוצה. פגישה כזאת תתקיים בתקופה הקרובה, ואחריה יתברר אם אלקיים יעזוב או שהפערים יגושרו והמגן יישאר עונה נוספת.

(עדכון ראשון: 11:18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ייפגש שוב עם שרצקי. אלקיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully