וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים לעמוד על הרגליים: המטס ניצחו את סנט לואיס ב-14 אינינגים

19.5.2015 / 8:25

מאט הארווי הבריק עם שמונה ותשעה, אבל לא קצר את הניצחון. באקסטרה אינינגים, ג'ון מייברי ג'וניור הכניס את הווקאוף וסידר 1:2 דרמטי

שחקני ניו יורק מטס חוגגים. Bill Kostroun, AP
חגיגה בניו יורק/AP, Bill Kostroun

מאט הארווי וג'ון לאקי סיפקו הלילה (בין שני לשלישי) בניו יורק דו קרב מגישים נהדר. הכישרון העולה של המטס רשם שמונה ותשעה ללא אף ריצת חובה, המגיש הוותיק מסנט לואיס סיים אחרי שבעה ושישה ועם ריצה בודדת. למרות זאת, אף אחד משניהם לא קצר את הניצחון. ג'יירוס פמיליה נכנס לשמור בניו יורק וספג ריצה משווה והמשחק הלך לאקסטרה אינינגים. שם, באינינג ה-14 ואחרי ארבע שעות ו-14 דקות של בייסבול, ג'ון מייברי ג'וניור רשם ווקאוף סינגל וסידר למטס 1:2 נהדר, שהעלה את מאזנם ל-16:23 מרשים.

עוד הלילה:

* דרמה הייתה גם במיאמי. ה-GM דן ג'נינגס הפך את עצמו למאמן במקום מייק רדמונד המפוטר ובמשחקו הראשון הפסיד ב-13 אינינגים 3:2 ביתי לאריזונה. דייויד פראלטה רשם את הדאבל המכריע, בעוד המארלינס, שספגו הפסד רביעי ברציפות, לא השיגו אף חבטה מ-22 החובטים האחרונים שלהם במשחק.

* בקולורדו, ג'ונתן פפלבון כמעט הסתבך אבל הצליח לשמור על ה-3:4 של פילדלפיה.

* אדוארד מוייקה, שעבר מבוסטון לאוקלנד, השיג ניצחון חוץ מרשים 1:2 על יוסטון.

* הווייט סוקס חגגו בבית עם 1:2 נגד קליבלנד בזכות ווקאוף סינגל של קרלוס סאנצ'ס באינינג העשירי. קורי קלובר איכשהו נשאר בלי הניצחון למרות שזרק תשעה אינינגים והשיג 12 סטרייקאאוטים עבור האינדיאנס.

* מילווקי הפתיעה עם 2:3 בחוץ מול דטרויט.

* טורונטו הסתדרה עם האיינג'לס ובעזרת הומראן של חוזה באוטיסטה ניצחה 6:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully