וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "חייבים לעשות סוויץ' בראש, ככה לא ננצח את מכבי ובאר שבע"

19.5.2015 / 7:27

בבית"ר ירושלים שמחו על ה-1:2 על מכבי פתח תקוה אך יודעים שזה עשוי לא להספיק. גיא לוי על אי שיתופו של ממן: "לא שופט אותו". דסה ואנטל בספק למכבי תל אביב. אוהדים ימחו נגד ראש העירייה ברקת

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אמש (שני) אנחת רווחה אחרי הניצחון (1:2) על מכבי פתח תקוה, במיוחד אחרי התקופה הקשה שעברה הקבוצה עד להחזרת הנקודה אתמול בצהריים על ידי בית הדין. גורם במועדון אמר: "ניצחנו, אבל עברנו תקופה לא ספורטיבית וראו את זה על השחקנים. נכון שגם אי הוודאות משפיע, פשוט צריך להרים את עצמנו לעוד שני משחקים שהם כמו גמר גביע ואחרי זה לעשות חושבים".

אחד השחקנים הוסיף על הדברים ואמר: "לא נראינו טוב וגם לא הרגשנו טוב. חייבים לעשות סוויץ' בראש כדי לנצח את מכבי ובאר שבע. אנחנו מסוגלים לזה. עשינו עונה יפה ולא ניתן לזה להתקלקל בסוף. נמצא את הכוחות לתת את הכל ויחד עם הקהל נעשה את זה".

שחקני בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, טל כחילה. יוסי ציפקיס
"עשינו עונה יפה ולא ניתן לזה להתקלקל בסוף". בית"ר/יוסי ציפקיס

חנן ממן, שהביע תסכול בשבוע שעבר על כך שהוא מוחלף ראשון באופן קבוע, לא שותף אתמול. בבית"ר העריכו כי מדובר בסוג של סדרת חינוך, אך המאמן גיא לוי שלל זאת ואמר: "חנן שחקן מצוין, אני כמאמן התפקיד שלי להתעלם מהדברים שמסביב, לכל שחקן זכותו לומר שהוא רוצה. אם שחקן אומר דברים שלא במסגרת 'הנכון', אז אני לא שופט אותו. הייתי גם שחקן וזה יכול לקרות. השיקולים שלי היו מקצועיים נטו. רצינו לעשות דברים מסוימים. אנו משחקים בשיטה מסוימת ויש לנו דרישות מהשחקנים הקדמיים וניסינו הרבה עם חנן את העניין הזה וזה פחות הולך לנו. אני בטוח שהוא מסוגל לעשות את זה כי הוא מוכשר ואני מקווה שהוא יראה באימונים שהוא עושה את זה ואני לא רואה סיבה שהוא לא ישחק בהמשך".

המאמן התייחס לפציעות השחקנים ואמר: "אני מקווה שעם אנטל זה לא משהו דרמטי. דסה סוחב פציעה וכל הכבוד לו על המשחק. זה חלק מהעניין. גם במכבי תל אביב ובכל הקבוצות בעולם יש פצועים ועושים אלתורים, והחבר'ה נותנים את הגוף שלהם למען המטרה".

על חוסר הוודאות אמר לוי: "החוכמה ברגעים כאלה זה להתעסק במה שיש ולא במה שאין בו ודאות כי בחיים אין ודאות על כלום. צריך ללמוד לחיות עם זה. מקווה שזה יסתדר כמו שצריך. אנו כמקצוענים צריכים להגיע לאימונים ולשחק כמו מקצוענים, ולא להתעסק במחשבות סרק כי לא ייצא מזה משהו טוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה וחזרה למקום הרביעי

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
גיא לוי: "אנו כמקצוענים צריכים להגיע לאימונים ולשחק כמו מקצוענים, ולא להתעסק במחשבות סרק "/יוסי ציפקיס

בנוגע לפציעות, אלי דסה ששיחק עם רגישות בשריר במשך חודשיים ככל הנראה סובל ממתיחה וייבדק היום. דסה התקשה לדרוך על הרגל בסיום והוא בספק גדול למשחק נגד מכבי תל אביב. ליביו אנטל סובל מכאבים באזור העקב שמשליכים על הרגל, פציעה דומה לזאת שסבל ממנה זאב חיימוביץ', וגם הוא ייבדק ובספק לשבוע הבא. גם אופיר קריאף סיים עם מתיחה קלה אך צפוי להיות כשיר.

בבית"ר יחליטו היום אם לערער בשנית על העונש שהומר אתמול לנקודה אחת ושתיים על תנאי. בבית"ר אמרו כי שתי נקודות על תנאי לשנה זאת החלטה קשה יותר מהנקודה שלקחו, וכי לאחר התייעצויות היום יוחלט כיצד לפעול בנושא.

בנוגע למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, באותו הערב יתקיים במקביל בארנה משחק הכדורסל בין הפועל ירושלים והפועל תל אביב, ובמשטרת ירושלים נערכים לערב לוגיסטי לא פשוט, הן בנוגע לבעיות חניה וצפיפות והן בנוגע למפגש אפשרי במקום אחד של אוהדי בית"ר, מכבי והפועל תל אביב.

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים שלט מחאה. יוסי ציפקיס
בבית"ר אמרו כי שתי נקודות על תנאי לשנה זאת החלטה קשה יותר מהנקודה שלקחו/יוסי ציפקיס

אוהדים של בית"ר לא אהבו את העובדה כי ראש העירייה ניר ברקת צפוי להיות אורח הכבוד במשחק בין בית"ר נורדיה לוותיקי בית"ר במשחק לזכרו של קפטן בית"ר בעבר דוד ישי. אוהדים רצו להגיע היום למשחק בכדי למחות כנגד ראש העיר אך אמרו כי "נמצא את הזמן והמקום למחות נגדו. הוא ישמע בקרוב מאוד מה אנחנו חושבים על ההזנחה של בית"ר והגב שהוא מפנה לטביב. למרות שטביב נלחם באלימות וגזענות, לא שומעים ממנו והוא לא מנסה לעזור בכלום, הוא פשוט מזניח את בית"ר ודואג לאחרות, אנחנו לא נשתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully