וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי פלד מונה רשמית לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה

18.5.2015 / 20:11

מי שהיה אתלט במכבי תל אביב, ניהל ופיקד על רבים במסגרת תפקידיו במשטרת ישראל, מונה רשמית ואמר: "המטרה להחזיר לענף את הכתר הראוי לו כמלכת הספורט"

רפי פלד יושב ראש איגוד האתלטיקה. טיבור יגר,
היו"ר החדש פלד/טיבור יגר

רפי פלד מונה הערב (שני) באופן רשמי לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה, אחרי שנבחר לתפקיד על ידי האסיפה הכללית של איגוד האתלטיקה. פלד בן ה-59 נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בחינוך. בשנה ושלושה חודשים האחרונים פלד הוא גמלאי של משטרת ישראל, בה סיים בדרגת תת-ניצב. בין תפקידיו הבולטים: מפקד מרחב שומרון, מפקד מרחב נתב"ג ומפקד מרחב השפלה, מפקד מנהלת תיאום פעולות אכיפה, סגן ראש אגף התנועה וסגן ראש אגף מבצעים.

בצעירותו היה פלד אתלט במכבי תל אביב וייצג את האגודה במסגרות השונות בריצות בינוניות וארוכות. במשך שנים רבות היה פעיל בתחומי ספורט שונים, ואחרי ששימש בשנה האחרונה כחבר הנהלת האיגוד כנציג מכבי תל אביב, מונה, כאמור, הערב, לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה באופן רשמי.

עם כניסתו לתפקיד הגדיר פלד כחלק מיעדיו את הדברים הבאים: "האתלטיקה היא מלכת הספורט. ככזאת אני רואה כמטרה להחזיר לענף את הכתר הראוי לו כמלכת הספורט. ברחבי הארץ קיימים ספורטאים נהדרים וברוכי כישרונות. מתפקידנו כאיגוד לגלות אותם ולהעניק להם את התנאים האופטימאליים לצמיחה שתביא להישגים, כמו גם לנטרל רעשים מיותרים ולהעניק פלטפורמה להצלחה. העיסוק באתלטיקה הנו מאתגר ומורכב ושונה במהותו מתחומי ספורט אחרים. תפקידנו כקברניטי הענף להיות תמיד ליד – לתמוך, לחזק ולתת לספורטאים רוח גבית תמידית.

"בשבועות האחרונות השיגו אתלטינו תוצאות טובות, ואין ספק כי אלו ישופרו בשבועות הקרובים, וכמובן לקראת שיא העונה בו ייצגו אותנו אתלטים בכל הגילאים במפעלים הבינלאומיים השונים, כשהמרכזי שבהם אליפות העולם בבייג'ין. בהתקרב המשחקים האולימפיים, מחובתנו ומחובת כלל המערכות להעניק כתף לספורטאים על מנת שיוכלו לייצג אותנו בכבוד במשחקים בריו בשנה הבאה. על כולנו ביחד, איגוד האתלטיקה בשיתוף עם משרדי הממשלה והוועד האולימפי על ענפיו השונים, לעשות הכל על מנת שהאתלטיקה בישראל תחזור למקומה הטבעי כמלכת הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully