וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תגיש הצעה על וובה בראון לאחר הסיכום עם ברק בכר

המושבה מקרית שמונה תתרחב? בצל השיחות עם בכר והחתמת צדק, בבירת הנגב הבינו כי הקשר ישתחרר תמורת פיצוי הולם לשרצקי. נמשכים המגעים לגבי אנתוני וואקמה, ומי מהזרים יעזוב?

one

אחרי ששיר צדק חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע, וברק בכר בדרכו להיות המאמן הבא של הקבוצה, במועדון מנסים להרחיב את המושבה מקרית שמונה. בשיחה שנערכה עם סוכן השחקנים דודו דהאן הוצע למועדון להחתים את וובה בראון או רוג'רס קולה, השחקנים היחידים שהוא מייצג בקרית שמונה. כפי שפרסמנו אתמול, מבחינת האדומים, השחקן הרלוונטי כרגע הוא בראון, אך דהאן הסביר לראשי המועדון כי קרית שמונה תדרוש פיצוי עבורו משום שמדובר בשחקן שנמצא תחת חוזה.

בהנחה שבכר אכן יחתום לאחר הגמר, באר שבע תפנה באמצעות דהאן לקרית שמונה ותגיש הצעה רשמית על השחקן. דהאן הציע לברקת לרכוש את כרטיסו של מוחמד גדיר שבשלב זה לא רוצה לחזור למכבי חיפה ושוקל גם הצעות מאירופה.

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
נוהרים דרומה. וובה בראון/ברני ארדוב

הבעלים רוצה מאוד את אנתוני וואקמה, ומוכנה להתחרות בקריית שמונה על הזכות לרכוש את השחקן. על פי אחת התוכנית שהוצעה לברקת, היא תוותר על אובידיו הובאן ופאיוביץ' כדי להחתים שני זרים. בשלב זה, במועדון טוענים כי לא התקבלה כל החלטה כזאת ואם אוסטין אג'ידה יעזוב יחד עם פאיוביץ' יתפנה מקום לזר נוסף. במועדון מתכוונים להיפגש עם אוסטין אג'ידה מיד לאחר הגמר ולאחר הפגישה תצא הצהרה משותפת של שני הצדדים לגבי ההמשך. רק אם אג'ידה לא יישאר, תוגש הצעה על אופיר מרציאנו. הקשר אור אוסטוינד הוצע על ידי סוכן השחקנים ג'קי דהאן, אך בבאר שבע עדיין לא השיבו לו על ההצעה. לאחר מינויו הצפוי של בכר, החלוץ תומר סויסה ייפגש עימו על מנת לדון בעתידו בקבוצה.

ביום שישי נשלח למועדון מכתב ובו הצעה להחתים את המאמן הבולגרי לובוסלב פנב, שאימן את הנבחרת עד חודש נובמבר האחרון וחתם לפני מספר שבועות בצסק"א סופיה, אך ברקת מעדיפה את בכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
יביא אותו חתיכת נדוניה. ברק בכר/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully