וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף, חדר מנוחה ואמבטיות קרח: הפועל תל אביב משפצת את חודורוב

שיפוץ מתחם האימונים של האדומים יוצא לדרך: על פי התוכנית האדריכלית שנבנתה לפי דרישות הצוות המקצועי בראשות מנדיונדו, ועל פי מודלים של מועדונים אירופים, חודורוב יעבור מהפכת פנים

one
מנהל בית"ר ירושלים מנחם נידם, לצד מנהל הפועל תל אביב מורדי דדון. ברני ארדוב
עוזב אחרי שנים ארוכות. מורדי דדון, מימין/ברני ארדוב

המהפכה בהפועל תל אביב נמשכת והיום (שני) קיבלו מנהל הקבוצה, מורדי דדון, המנכ"ל יוסי סחלי ומזכירת המועדון רחל עטיה, זימונים לשימוע. השלושה יגיעו בהמשך השבוע אל משרדו של היו"ר בארי בן זאב, שם יבשרו להם שהם מפוטרים מהקבוצה.

למרות שאין עדיין החלטה רשמית בהתאחדות לכדורגל להעביר את זכויות הניהול של הפועל לאמיר כבירי ועדי קריספין, השניים ממשיכים לעבוד במרץ. היום כאמור נשלחו זימונים לשימוע לדדון, סחלי ועטיה. חשוב לציין כי החלטה להעזיב את השלושה כבר התקבלה לפני מספר שבועות. הסיבה היא שהבעלים החדשים מעוניינים לראות אנשים חדשים בקבוצה, שאותם מינו בעצמם. לאורך תקופה ארוכה ניסו אנשים במועדון לשכנע את כבירי וקריספין לפחות להשאיר בתפקידם את דדון ואת עטיה שנמצאים במועדון כבר שנים ארוכות, אך הזימונים היום מעידים כי השכנועים לא עזרו ואת התפקידים יאיישו אנשים מטעם שני הבעלים החדשים. לאחר שסחלי יפנה את התפקיד באופן רשמי, ניר ענבר יחליפו בתפקיד.

המועדון הוציא היום הודעה בה נכתב: "המנכ"ל יוסי סחלי, מנהל הקבוצה מורדי דדון והמזכירה רחל עטיה קיבלו היום זימונים לשימוע מידי היו"ר בארי בן זאב. השימועים יתקיימו בהמשך השבוע ולאחר מכן תצא הודעה מסודרת על ידי המועדון שאינו אחראי לפרסומים השונים בתקשורת'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעבור שיפוץ נרחב. מתחם חודורוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב מתחדשת, ולא רק בעמדת המאמן. האדומים הודיעו כי מתחם האימונים של הקבוצה בחודורוב יעבור שיפוץ נרחב, כשעל פי התוכנית האדריכלית שנבנתה לפי דרישות הצוות המקצועי בראשות המאמן ססאר מנדיונדו ועל פי מודלים של מועדונים אירופים, בהם סיירו אנשי הקבוצה, יוקם המתחם הפנימי מחדש ויותאם לספק את כל צרכיהם של שחקני הקבוצה. במתחם עצמו יוקם חדר אוכל אשר יספק שתי ארוחות ביום לשחקנים. הארוחות תבושלנה במקום על ידי שף, וזאת על פי תפריט של תזונאי ספורט מומחה. כמו כן יוקם חדר מנוחה לשימוש השחקנים בשעות שבין האימונים היומיים, חדר אסיפות קבוצה ותדרוך וידאו מקצועי. בנוסף יוקמו חדר טיפולים פיזיותרפיים וצוות רפואי וכמו כן חדר אמבטיות קרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully