וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עודד אלקיים צפוי לעזוב בתום העונה

18.5.2015 / 10:20

לאור מחלוקות עם המועדון, המגן הימני עשוי לנצל את דרכונו הזר ולחפש קבוצה באירופה. מספר קבוצות בליגת העל הביעו עניין בשחקן. בני בן זקן יישאר עוזר בקבוצה הבוגרים

one

עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
לאן מועדות פניו? עודד אלקיים/ברני ארדוב

מגנה הימני של עירוני קרית שמונה עודד אלקיים צפוי לעזוב את הקבוצה. אלקיים רשם שתי עונות טובות בקרית שמונה, במהלכן הפך לשחקן סגל בנבחרת ישראל, אך עושה רושם שהרומן בין הצדדים יגיע לסיומו בסוף העונה לאור מחלוקות שנוצרו בין השחקן למועדון. אלקיים מחזיק בדרכון זר ועשוי לשחק באירופה בעונה הבאה כשגם כמה קבוצות בליגת בעל כבר גיששו בסביבתו של השחקן.

אלקיים עצמו יהפוך לשחקן חופשי בסוף העונה ולמרות שהיה שחקן הרכב לאורך כל העונה לא פתח אתמול בהפסד 2:1 למכבי תל אביב ונכנס רק כמחליף שלישי. בקרית שמונה ירצו לקדם את ערן אזרד הצעיר, בעוד שגם עאהד עזאם יכול לשחק בעמדת מגן ימני, אולם בכל מקרה בקרית שמונה ינסו להביא מגן ימני נוסף.

מי שצפוי לעלות לבוגרים בעונה הבאה הוא חלוץ קבוצת הנוער הוגו אזצקו, אותו איזי שרצקי וסלאח חסארמה רוצים לראות בקבוצה הבוגרת. טובארנו פינאס ומינדאוגאס פאנקה לא צפויים להמשיך. גם מעמדו של רוג'רס קולה מעורער. אחמד עאבד שמבוקש בקארבח האזרית צפוי להיכנס למו"מ עמם ושרצקי ממתין להצעה כספית רשמית. היום נקבע סופית גם כי בני בן זקן יהיה עוזרו של חסארמה בקבוצה הבוגרת ולא יאמן את קבוצת הנוער.

בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד למכבי תל אביב. כעת מירב המאמצים יופנו למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב, שיהיה מאבק ישיר על המקום השני . "התחלנו את המשחק טוב. לחצנו את מכבי, סגרנו אותם יפה וגם הצלחנו לכבוש, רק חבל שלא ניצלנו את הפתיחה החזקה לעוד שער שהיה מבסס את היתרון שלנו", אמר אדריאן רוצ'ט. "ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה והיו הרבה דברים. נלמד מהטעויות ואני סומך על בני והצוות המקצועי שאיתם נסיים את העונה בטעם טוב ובמקום השני".

על הטלטלה שעברה הקבוצה בסוף השבוע בעקבות פיטוריו של ברק בכר אמר הקשר: "אלה דברים שקרו מאחורי הקלעים ולא קשורים אלינו השחקנים. השתדלנו כמה שיותר לשים את הדברים האלו בצד ולהתרכז בדברים מקצועיים ולהתכונן הכי טוב למכבי תל אביב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב זכתה באליפות שלישית ברציפות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully