וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "השופט הזה שערורייה, בגללו ברחה לי האליפות"

17.5.2015 / 23:20

הבעלים של עירוני קרית שמונה יצא בהתקפה חריפה כנגד השופט לירן ליאני: "בכל משחק הוא טועה, זו הפעם הרביעית שהוא עושה לי את זה". קרבאח האזרית מעוניינת להחתים את אחמד עאבד

one

עירוני קרית שמונה קיוותה הערב (ראשון) להרוס את חגיגות האליפות של מכבי תל אביב, אבל הקבוצה שעברה טלטלה לא קטנה השבוע הפסידה 2:1 והיא נותרת במקום השני עם סיכוי טוב גם לסיים בו. אלא שבסיום המשחק השמיע הבעלים איזי שרצקי טענות קשות כנגד השופט לירן ליאני, ואמר: "צריך להיות שופט מתחיל כדי לדעת שאם כדור יוצא החוצה ושחקן שלנו שוכב פצוע, כשהכדור במשחק הוא יכול לתת לו להמשיך, אבל אם הכדור בחוץ הוא חייב לעצור את המשחק. בגללו ברחה לי האליפות, בפעם קודמת יפת עשה לנו תרגיל, וזאת פעם רביעית שהוא עושה לי את זה".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
זועם. שרצקי/ברני ארדוב

על השבוע הסוער שעבר על קבוצתו אמר שרצקי: "העניינים של השבוע לא מעניינים אותי. אתה בא לפה לנצח את מכבי והשופט הזה שערורייה, כל משחק הוא טועה. מה שבכר עשה לי זה לצאת מפרופורציה? הייתי צריך לכעוס הרבה יותר".

ובינתיים, קרבאח אלופת אזרבייג'אן מעוניינת להעביר לשורותיה את אחמד עאבד, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בצפון. אם האזרים יגישו הצעה שתספק את שרצקי, הוא לא צפוי להערים קשיים ולאפשר את המעבר הזה, ובקבוצה מאמינים שבתקופה הקרובה יואצו המגעים בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יש אליפות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully