וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המענק הכספי שמובטח ללנסקי על שבירת השיא: 5,000 שקל

17.5.2015 / 14:04

האצנית שרצה 100 מטר בשבת ב-11.59 שניות, תשתתף בשבת הקרובה בתחרות "ישראל ג'אמפ" בהדר יוסף. מארגני התחרות יצ'פרו אותה אם תנפץ את השיא של שחמורוב. איגוד האתלטיקה לא יתגמל אותה

האצנית אולגה לנסקי. יותם רונן
יש למה לצפות. לנסקי/יותם רונן

ביום שבת האחרון התכנסו באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף עשרות אנשים שקיוו לחזות בהיסטוריה כאשר אולגה לנסקי רצה ל-100 מטר בתקווה לנפץ את שיאה האלמותי של אסתר רוט שחמורוב אחרי 42 שנה, אבל האצנית הצעירה, שחזרה לאחרונה מהשעיה אחרי פרשת אי ההתייצבות לבדיקות הסמים עלתה מעט פצועה ברגלה והסתפקה ב-11.59, מרחק 14 מאיות מאותו שיא נושן.

בשבת לנסקי תתייצב פעם נוספת, הפעם השנייה מאז שחזרה מהשעיה, כדי להתמודד על שבירת השיא בתחרות שמארגן אלכס אברבוך בהדר יוסף, "ישראל ג'אמפ" ובו מובטחים פרסים כספיים להישגים יוצאי דופן. לוואלה ספורט נודע כי ללנסקי הובטח סכום של 5,000 שקל מטעם מארגני התחרות, בעוד איגוד האתלטיקה לא יתגמל אותה על שבירת השיא. המדיניות של האיגוד היא לתגמל כספית אתלטים ששוברים שיאים ישראליים רק באליפויות עולם, אליפויות אירופה, אולימפיאדות ואליפויות ישראל.

מי שעוד יתמודדו בתחרות הייחודית שאמורה למשוך משפחות הם דימיטרי קרויטר וצור ליברמן שייאבקו על הכרטיס בקפיצה לגובה למשחקים האירופיים בבאקו. גם חנה קנייזבה מיננקו שנראתה מעט מאוכזבת אתמול אחרי שעברה רק 14.38 מטר תשתתף בתחרות.

אתמול ננעלה הליגה הבין-אגודתית ובסיומה זכתה מכבי תל אביב בגברים ומכבי ראשון לציון בנשים, כאשר שתי האגודות ייצגו את ישראל בגביע אירופה למועדונים. אחת התוצאות האיכותיות ביותר שנקבעו אתמול הייתה שייכת לדיאנה וייסמן בת ה-16 שקבעה שיא קדטיות עם 11.98 שניות, שיפרה את שיאה ב-16 מאיות תוך שהיא משפרת את השיא מ-1989. וייסמן אמרה בסיום התחרות: "הרגשתי מעולה, ולא ציפיתי לעשות את זה כי יש לי כאב ברגל. למרות זאת, זו לא התוצאה העיקרית שלי, ויש לי מטרה שאליה אני מכוונת. יש עוד למה לצפות ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully