וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם נציגיו של קהת, בראון יעבור לבאר שבע?

הירוקים מתכוונים להגיש לקשר קרית שמונה הצעה רשמית לחוזה ארוך טווח. גורם שמעורה בעסקה: "50 אחוז שהוא יהיה בחיפה". בבאר שבע בודקים אופציה לצרף את הקשר האחורי של הצפוניים

one

מכבי חיפה החלה הבוקר (ראשון) במגעים לרכישת כרטיס השחקן של רועי קהת. לפי גורמים המעורים בפרטים, השבוע צפויה להתקיים פגישה בין נציגי השחקן לחיפה. הירוקים יעדכנו כל העת את הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי ולא יפעלו ללא אישור שלו. שרצקי עצמו כבר הבטיח לקהת שהוא זה שיחליט היכן ישחק.

גם מכבי תל אביב מעוניינת בקשר של נבחרת ישראל ונראה שבסופו של דבר הוא יצטרך להיבחר בין שתי הקבוצות. אופציה נוספת שקיימת היא הישארות של קהת בקרית שמונה. "50 אחוזים שרועי קהת יהיה במכבי חיפה", אמר גורם המעורה בעסקה.

שחקן נוסף של קרית שמונה שעשוי לעזוב הוא הקשר האחורי וובה בראון. לפי גורמים בהפועל באר שבע, התקיימה שיחה בין נציגי השחקן לראשי המועדון מהדרום בנוגע לאפשרות שהקשר יעבור ולמעשה ימשיך לשתף פעולה עם ברק בכר, שאמור להתמנות למאמן באר שבע. חשוב לציין שלבראון יש חוזה לעונה הבאה בקרית שמונה וכלל לא בטוח שאיזי שרצקי יסכים לשחררו לקבוצה מבירת הנגב, בעיקר לאור ההתערערות ביחסים בין שני המועדונים בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully