וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת לינגאנה להפועל תל אביב: קבוצה מחוף השנהב דורשת אחוזים

קבוצת קומאסי טוענת שהיא חתמה עם הפועל רמת גן על הסכם לפיו היא תקבל 50 אחוזים מהמכירה הבאה של הקשר שאמור לעבור למתחם חודורוב. הפועל רמת גן בתגובה: "לא מכירים הסכם כזה"

one

הפועל תל אביב אמנם סיכמה עם הפועל רמת גן על רכישתו של הקשר איסומעילה לינגאנה וסיכמה עם השנהבי לשלוש שנים, אך בימים האחרונים התגלתה בעיה שעשויה לעכב את העסקה. קבוצת קומאסי מחוף השנהב טוענת כי בידיה הסכם שנחתם עם יו"ר רמת גן לשעבר, חזי ויטקובסקי, לפיו הם אמורים לקבל בדיוק 50 אחוזים מסכום ההעברה הבאה של השחקן.

גורמים שהיו חלק מהפועל רמת גן בתקופת ויטקובסקי טוענים כי אכן היה הסכם שאמור להעביר חלק מדמי ההעברה לקבוצה מאפריקה. מהפועל רמת גן נמסר בתגובה: "ככל שידוע לנו אין הסכם כזה והשחקן הגיע אלינו בהעברה חופשית. אם יש מסמך כזה נשמח לראות אותו. אנחנו לפני ביצוע העברה של השחקן להפועל תל אביב וברור שמסמך כזה יכול להשפיע, אך שוב, אנחנו לא מאמינים שקיים מסמך כזה. אנחנו משוכנעים שהוא הגיע בהעברה חופשית".

שלומי משה שחקן עירוני קרית גת לפני איסו לינגאנה שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
הדרישה של השנהבים תסבך את העסקה? לינגאנה משמאל/מגד גוזני

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) רשמית שהיא תצא בקיץ למחנה אימונים שיתקיים בפרברי ברלין. מחנה האימונים יתקיים בתאריכים 10-24 ביולי ויתקיים על גדות אגם המוגלזה, כ-40 דקות ממרכז ברלין. האדומים יקיימו ארבעה משחקי אימון וינסו לארגן יריבת אימון חמישית. כידוע, המאמן החדש ססאר מנדיונדו, הגיע למקום בחודש שעבר עם נציגי המועדון כדי להתרשם מהמתקנים. מנדיונדו, עוזרו חאבייר לופס, ומאמן הכושר אלחנדרו אסטבה, הגישו להנהלת הקבוצה תכנית המפרטת את לוח הזמנים המתוכנן בכל אחד מהימים במחנה האימון, שיהיה ארוך מהרגיל.

יריבת האימון הראשונה תהיה באבלסברג מהליגה השלישית. בסיום המשחק ייערך אירוע פתיחת העונה של הקבוצה המקומית, במסגרתו יתקיים גם טקס לציון 50 שנה ליחסים הדיפלומטים בין ישראל לגרמניה בהשתתפות דיפלומטים משתי המדינות ואנשי מפתח בקהילה היהודית בגרמניה ובהתאחדות הכדורגל הגרמנית. אגב, בין חברים בארגוני האוהדים של הפועל תל אביב ובבאלסברג קיימים יחסי אחווה ושיתוף פעולה.

שתי קבוצות נוספות אותן תפגוש הפועל תל אביב הן אוניון ברלין ור.ב לייפציג, בשורותיה משחק עומר דמארי. המשחק נגד לייפציג יהיה האחרון שלה לפני פתיחת העונה בגרמניה ובמועדון מתכננים אירוע חגיגי לאוהדים המקומיים. בפגישות שנערכו בין אנשי לייפציג לאנשי הפועל תל אביב סוכם על שיתוף פעולה אסטרטגי בין המועדונים. המועדון הודיע שפרטים נוספים בנוגע לשיתוף הפעולה, ייחשפו מאוחר יותר. יריבת האימון הרביעית עדיין לא נקבעה. כמו כן ייתכן שייערך גם משחק חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. GettyImages
ישחק נגד האקסית. דמארי משמאל/GettyImages

הפועל תל אביב סיימה אתמול את העונה עם 0:1 על מ.ס אשדוד, ניצחון שהקפיץ אותה למקום השמיני. שחקן הקבוצה, משה אוחיון, גדל באשדוד וראה אותה יורדת ליגה מקרוב. אוחיון אמר בסיום: "עברו לי סרטים בראש לפני המשחק שאם ננצח זה יהיה עצוב. גדלתי שם, מגיל שמונה. היו לי שנים יפות באשדוד וכאב לי לראות את החברים שלי כשדמעה זולגת להם. זה הפריע לי אבל הייתי מחוייב לקהל ולקבוצה שאיתי".

בהפועל הסבירו את העובדה ששון גולדברג היה מחוץ לסגל ובן רייכרט ישב על הספסל, ואמרו: "כולם חושבים שזאת הנחתה, אבל אם המאמן היה צריך את בן הוא היה משתמש בו. יש בעיה עם האוהדים בנושא, מי שהיה בדוחא וראה מה רייכרט עבר, הבין שזה לא הוגן כלפיו לתת לו לשחק באווירה כזאת. התפקוד שלהם יורד ובסיטואציה שאנחנו נמצאים בה היה עדיף שנסתדר בלעדיהם. יש רצון שרייכרט יישאר כאן בשנים הבאות, אך זה לא תלוי בנו ונמתין למכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully