וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: אלי כהן עוד לא האריך חוזה, דיא סבע מועמד לחזור

17.5.2015 / 9:27

למרות המאזן המוצלח תחת המאמן שהחליף את גיא לוי, זהות האיש על הקווים בדוחא בעונה הבאה עדיין לא ברורה. שחקן בקבוצה: "אם ההנהלה רוצה ששחקנים מבחוץ יגיעו, חייבים להחתים אותו"

one

למרות ההפסד אתמול (שבת) להפועל עכו, 1:0, בני סכנין סיימה את העונה במקום השביעי, מה שיכניס לקופת המועדון בונוס נאה של 350 אלף שקלים. כעת שיחת היום בסכניןהיא המשך דרכו של המאמן אלי כהן, שלמרות המאזן המוצלח של הקבוצה מאז מונה בתום הסיבוב הראשון עוד לא חתם על הארכת חוזהו לעונה הבאה.

"אם בבני סכנין רוצים ששחקנים מבחוץ יבואו לקבוצה, הם חייבים להחתים את אלי כהן ומהר", אמר אחד משחקני הרכש ששיחקו השנה בסכנין, "בשנים האחרונות היה חשש להגיע לכאן כי ידעו שקשה להיכנס לרוטציה, אבל עכשיו רואים שזה אפשרי. צריך לתת לאלי כהן את הקרדיט על כך".

במועדון הבינו שמוחמד גדיר ופיראס מוגרבי לא צפויים להמשיך, ואחד המועמדים להצטרף בעונה הבאה הוא דיא סבע, ששיחק בקבוצה ב-2012/13, והעונה שיחק במכבי נתניה. גם דור חוגי ושחר הירש, השייכים למכבי חיפה, בתוכניות, כמו גם עידו אקסברד.

השוער רן קדוש, שתפס את מקומו של מוחמד קנדיל בהרכב, ימשיך במשא ומתן על הישארותו. בהנהלה היו מרוצים מכך שקדוש ענד את סרט הקפטן אתמול, כחלק ממדיניות הקירוב בין יהודים לערבים במועדון. גם איגור יובאנוביץ', שעזב את הארץ, מועמד להמשיך, אך בסכנין מעריכים כי לא יושגו עמו הסכמות. דיוגו קאצ'ובה צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully