וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי חולון: נטע ריבקין זכתה בשתי מדליות ארד, זהב לנבחרת

16.5.2015 / 21:19

ריבקין חגגה מול הקהל הביתי אחרי שסיימה במקום השלישי בתרגילי הכדור והחישוק. בסרט ובאלות היא סיימה רביעית. פילנובסקי סיימה שביעית בקרב רב. הנבחרת הקדימה את בלארוס ויפן

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. GettyImages
שולטת בכדור. ריבקין/GettyImages

תחרות הגרנד פרי בהתעמלות אומנותית הסתיימה הערב (שבת) כאשר נטע ריבקין חגגה עם שתי מדליות ארד, כשהנבחרת גרפה את מדליית הזהב. ריבקין, המתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל, השתתפה בתרגילי היחידות והשיגה בגמר הכדור את הציון 18.433 שזיכה אותה במדליית הארד, ובתרגיל החישוק היא קיבלה 18.283 והוסיפה לעצמה ארד נוסף. פרט לכך, סיימה המתעמלת ממכבי תל אביב במקום השישי בתרגילי הסרט (17.6) והאלות (17.433).

בסך הכול סיימה ריבקין במקום הרביעי בתחרות הקרב-רב עם ציון מצטבר של 73.65, כשמי שגרפה את מדליית הזהב היא הרוסיה הבכירה יאנה קודריבטסבה עם 75.434. ריבקין אמרה לאחר התחרות: "הייתה תחרות ברמה גבוהה מאוד ואני שמחה שהצלחתי לזכות במדליות מול הקהל הביתי שלנו. אני מודה מקרב לב לכל מי שבא ועודד, זה היה לי חשוב מאוד".

ויקטוריה פילנובסקי מתעמלת אומנותית. רויטרס
ממשיכה במגמת השיפור. פילנובסקי/רויטרס

ויקטוריה פילנובסקי, שהרשימה מאוד באליפות אירופה האחרונה עם העפלה לשני גמרים, סיימה במקום השביעי בקרב רב. טורי השיגה ציון מצטבר של 70.984, אבל לא הצליחה להיאבק על מדליה בתרגילים הבודדים. לא רחוק ממנה סיימה נטלי מנדלסון במקום התשיעי ולינוי אשרם הסתפקה במקום ה-11.

הנבחרת הבוגרת, שאתמול סיימה את יום התחרויות כשהיא במקום הראשון, שמרה על ההובלה וזכתה בזהב עם 34.767. בכך הקדימה ישראל את בלארוס שסיימה עם הכסף ויפן שקיבלה את הארד.

אופיר פז-פינס, יושב ראש איגוד ההתעמלות, סיכם את התחרות בחולון: "הייתה תחרות מצוינת. הקהל העצום שהגיע לתחרות גדש את האולם עד אפס מקום והוכיח שיש כאן קהל אדיר להתעמלות. גם מבחינת ההישגים זו הייתה תחרות מצוינת כי הנבחרת הבוגרת שוב הוכיחה שהיא בטופ העולמי, ונטע ריבקין היא רמה בפני עצמה. כעת אנו עם הפנים לאליפויות ישראל שתיערכנה בירושלים בחודש יוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully