וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "האווירה בית קברות, אולי אם יחזירו נקודה אנשים ירימו ראש"

16.5.2015 / 18:10

האנרגיות בבית"ר ירושלים ירודות ואי הוודאות בנוגע לעתיד משפיע: "שמישהו כאן יתעורר ומהר". על ההפסד של באר שבע: "היה ברור שישמרו רגליים לגביע". אלי טביב ממשיך להשהות את החלטתו

one

הניצחון של מכבי חיפה העלה אותה ליתרון של שלוש נקודות על פני בית"ר ירושלים. בשל הפרש השערים העדיף של חיפה, גם ניצחון של בית"ר ביום שני על מכבי פתח תקוה לא ישנה את הטבלה והיא תישאר במקום החמישי, אלא אם בית הדין העליון יכריז מחר על החזרת נקודה או שתיים לבית"ר ירושלים. מצב שכזה ייאפשר לבית"ר לעלות למקום הרביעי בעזרת ניצחון במושבה.

עוד לפני המשחק של מכבי חיפה מול באר שבע, שחקני בית"ר לא ציפו לישועה מהחניכים של אלישע לוי. שחקן בקבוצה אמר: "ברגע שקרה מה שקרה שם עם אלישע היה ברור שהליגה כבר לא תעניין אף אחד והראש שלהם אך ורק בגביע. היה ברור שישמרו שם רגליים וזה חלק מהכדורגל. אין לנו מה לבכות, רק לקוות שנקבל חזרה את הנקודות שמגיעות לנו ולנצח ביום שני".

יחד עם זאת, לא מעט שחקנים אומרים כי האנרגיות באימונים כבר מושפעות מכל אווירת אי הוודאות ונראה כי אין טירוף אמיתי לסיים במקום הרביעי. אחד השחקנים סיפר: "אולי אם יחזירו נקודה או שתיים זה ישתנה, אבל כרגע האווירה בית קברות. אולי אם יחזירו את מה שלקחו זה יגרום לאנשים להרים את הראש. הנקודות שירדו, העובדה שלא יודעים מה קורה עם טביב, הכל ביחד מתחבר למצב רע מאוד, כדאי שמישהו במועדון הזה יתעורר ומהר".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים בבית הדין. ברני ארדוב
הוא מחכה לבית הדין, במועדון מחכים לו. אלי טביב/ברני ארדוב

הבעלים אלי טביב ממשיך להשהות את החלטתו. בשבוע האחרון נראה היה שהבעלים מתחיל לשדר כי הוא מתחיל את הדרך החוצה, אך בסביבתו חוזרים ואומרים כי יש בו רצון להישאר אם רק יגרמו לו להרגיש רצוי וכי יש תקווה. מקורב לבעלים אמר היום: "הוא מקבל ברקסים מכיוון ירושלים גם במה שקשור למתקנים וגם בכל מה שקשור לחיזוק מול הגזענות והבעיות. ניר ברקת לא מת עליו, אבל אם אין לו פתרון אחר כדאי שיתחיל לעזור לו. במצב הנוכחי האבדון בקיץ די ברור".

עוד הוסיפו בסביבתו של טביב: "קרה משהו אחרי הקטע האחרון עם אחמד עאבד. הוא התייאש מהקהל והרגיש שלא בטוח שאפשר יהיה להתמודד עם זה. במשחק נגד חיפה הוא נכנס ושמע את כל האצטדיון צועק "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה", ואמר: "אמרתי לכם, אין עם מי לדבר. רק לפני כמה ימים קיבלנו שתי נקודות ואנחנו שרופים בכל פינה, בשביל מה להמשיך להשקיע כאן? הכל יילך לפח".

יחד עם זאת, בימים האחרונים מופעלים על טביב לחצים מגורמים שונים שכן רוצים לסייע, כולל קבוצות של אוהדים שרוצות להתאחד ולנסות לייצר שינוי. אולם, נכון להיום האווירה בקרב הבעלים, השחקנים והאוהדים עדיין אינה בריאה ומשדרת כיוון של חזרה לתקופה בה הקיץ האי וודאות ליוותה את בית"ר. במקרה הזה גם ישנה תחושה שלא בטוח שהיא תוכל להתמודד עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully