וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל הרוש סיכם לשלוש שנים

14.5.2015 / 18:44

השוער עוזב את מכבי נתניה אחרי שהגיע לסיכום בפגישה עם אמיר כבירי והמנכ"ל ניר ענבר. אמור להעניק לאדומים יציבות בין הקורות אחרי עונה עם עמוס, אדל ואלמדון. התקדמות בנוגע לאיאד אבו עביד

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. קובי אליהו
שוב מחליף קבוצה. הרוש/קובי אליהו

הפועל תל אביב מצאה שוער לעונה הבאה: אריאל הרוש, שסיכם הערב (חמישי) לשלוש שנים באדום. הרוש נפגש היום עם הבעלים המיועד, אמיר כבירי והמנכ"ל ניר ענבר וסוכנו אבי נמני, ובסיום הפגישה סוכמו מרבית הפרטים. סעיף השחרור עדיין לא נסגר, אך צפוי לעמוד על כ-700 אלף דולר.

הפועל תל אביב אמורה לעבור מהפך גדול בקיץ. השוער אפולה אדל, החלוץ אמידו באלדה והקשר לוקאס סאשה כבר עזבו, וגם הבלם יורחן קולין יסיים את דרכו בקבוצה בסוף השבוע הקרוב. שון גולדברג ובן רייכרט המושאלים יחזרו למכבי תל אביב ומספר שחקנים נוספים מתנדנדים. מנגד הקבוצה מנהלת מגעים עם מספר שחקנים ושמואל שיימן ואדי גוטליב כבר סיכמו.

הרוש (26) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, ובעונת 2008/09 עלה לקבוצה הבוגרת. תחילה שימש כמחליף של קאלה דרשלר, ולאחר מכן השתלט על אפודת השוער הראשון. מאז ועד קיץ 2014 רשם 170 הופעות בשער של בית"ר, ובמהלך שש עונותיו אף הספיק לקבל זימון לנבחרת ישראל, ולרשום שבע הופעות במדים הלאומיים. בקיץ שעבר, בתום דיון בוררות בינו ובין אלי טביב, שוחרר ללא תמורה וחתם לשנתיים במכבי נתניה.

אגב, לפני חמש שנים פחות יום, היה הרוש (אז במדי בית"ר ירושלים כמובן) מעורב באליפות הדרמטית של הפועל תל אביב כשהדף את הבעיטה של גילי ורמוט, לרגלי לערן זהבי, שכבש את שער האליפות של האדומים בדקה ה-92.

שחקן נוסף שעשוי להגיע למתחם חודורוב הוא המגן-בלם איאד אבו עביד. היום נרשמה התקדמות במגעים בין הפועל תל אביב לבית"ר טוברוק אליה שייך השחקן ובין הצדדים נותרו פערים של כ-200 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully