וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "חסארמה הוא הראוי ביותר לקו של המועדון"

14.5.2015 / 14:03

בקבוצה הסבירו את המינוי של מאמן קבוצת הנוער. כעס על ברק בכר, שסוכנו ניהל מגעים עם אלונה ברקת: "עצוב שככה הדברים מתנהלים. ברק יצא לא בסדר אם כך היו פני הדברים"

one

שחקני עירוני קרית שמונה קיבלו בהלם מוחלט את הזעזוע שהתרחש הבוקר (חמישי) במועדון אחרי שברק בכר פוטר מיידית מתפקידו. אנשי המועדון מרגישים חצויים, ושחקן בקבוצה אמר: "אין ספק שברק יצא לא בסדר אם באמת כך היו פני הדברים, אבל כולנו אוהבים אותו ובטח שקשה לנו לקחת צד. עצוב לנו שככה הדברים מתנהלים, אבל המועדון יותר חזק מהכול".

כידוע, הבוקר הודיעה קרית שמונה על סיום תפקידו של ברק בכר אחרי שבקבוצה זעמו על כך שסוכנו של המאמן קיים מגעים עם אלונה ברקת. השחקנים היו המומים מכך שבכר ניהל מגעים עם באר שבע בזמן שהוא הודיע להם שימשיך בעונה הבאה. בשל העובדה הזו סלאח חסארמה יאמן את הקבוצה בעונההבאה, כשבמועדון מאמינים שמאמן קבוצת הנוער ראוי לקבל שדרוג ולהדריך את הקבוצה הבוגרת כבר בעונה הבאה.

"אין ספק שסלאח הוא הראוי ביותר לקו של המועדון", אמר שחקן אחר. "הוא יודע בדיוק איך מתנהלים הדברים והוא מבפנים. אנחנו השחקנים צריכים לתת לו את כל הכוח כדי להצליח".

בינתיים בקבוצה מתעסקים גם במחזורים שנותרו: "ברור שאחרי ידיעה כזו קשה להמשיך, אבל אנחנו מקצוענים וצריך להמשיך כי בסופו של דבר רובנו נישאר כאן בעונה הבאה ואנחנו צריכים לחשוב על עצמנו", הוסיף השחקן. בינתיים מעריכים בקרית שמונה שהוגו אזצ'קו, חלוץ קבוצת הנוער, יעלה לבוגרים.

סלאח חסארמה, קורס פרו. ברני ארדוב
במועדון מרוצים. סלאח חסארמה/ברני ארדוב
בני בן זקן המאמן הזמני של עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
המאמן הזמני. בני בן זקן/אדריאן הרבשטיין
שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
גם הוא עוזב. שיר צדק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully