וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לא מתעסק בענייניי האישיים ולא חייב לענות על כל דבר"

14.5.2015 / 12:25

מאמן מכבי חיפה התעצבן כשנשאל על עתידו, והדגיש: "יש דברים שאני בוחר לא לענות, זו סיבה אישית שלי". על המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע אמר: "הקהל מאחורינו, ומגיע לו אירופה"

one

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת המשחק הביתי שלה מול הפועל באר שבע ביום שבת, בו תנסה לשמור על המקום הרביעי המוליך למוקדמות הליגה האירופית. מהסגל ימשיך להיעדר אלירן עטר הפצוע, וכן הבלם אברהם פאס שנפגע במשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

המאמן מרקו בלבול התייחס למשחק בשבת: "אנחנו אומרים שכל משחק בפלייאוף העליון הוא חשוב, נשארו שלושה משחקים עם תשע נקודות בקופה. המטרה הראשונה שלנו הייתה להיכנס לפלייאוף העליון, והשגנו אותה. המטרה השנייה הייתה לבנות שלד לעונה הבאה, וגם את זה השגנו. בנינו רביעיית הגנה טובה מאוד עם יכולת התקפית וגם קישור מצוין. עכשיו אנחנו נאבקים על הכרטיס לאירופה מהמקום הרביעי, ואני מאמין שנזכה בו. הכרטיס הזה חשוב לנו, הקהל מאחורינו ומגיע לו אירופה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אני יכול להגיד שאנחנו משחקים ברוב הזמן כדורגל טוב ורק חסרים לנו שערים". מרקו בלבול/קובי אליהו

"הפלייאוף העליון הוא מאוד צמוד, כל הקבוצות נלחמות על המקומות הראשונים. במשחקים האחרונים הגענו להרבה מצבים, אבל אנחנו לא מבקיעים מספיק וצריכים להיות חדים יותר מול השער. קשה לנצח כשאתה לא מבקיע. למרות זאת, אני יכול להגיד שאנחנו משחקים ברוב הזמן כדורגל טוב ורק חסרים לנו שערים".

על עתידו האישי: "אני לא מתעסק בעניינים האישיים שלי כרגע, אלא במטרה השלישית של מכבי חיפה שאנחנו רוצים להשיג. כולם מתאמנים מצוין ומחוברים למטרה הזאת במועדון. אנחנו לא מתעסקים בשום דבר שלא קשור למשחק מול הפועל באר שבע. יהיה משחק מאוד אגרסיבי ואינטנסיבי, וזה העיקר. הנה, אלגרי אתמול עלה לגמר ליגת האלופות, זכה באליפות והראה שהכול נזיל. זה המקצוע. שחקנים היום הם מקצוענים, יודעים לעשות את ההתאמות ועולים לנצח, בלי קשר למה שקורה מסביב".

כאשר נשאל שוב בנוגע לעתידו, כבר התרגז: "ההתעסקות שלכם בעניינים האישיים יום אחרי יום היא מיותרת, אני לא חייב לענות לכם על כל הדברים. יש דברים שאני בוחר לא לענות. זו סיבה אישית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully