וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לא הפחתה ולא דחייה, דורשים את שתי הנקודות בחזרה"

14.5.2015 / 9:36

הדיון בערעורה של בית"ר ירושלים על עונש הפחתת שתי הנקודות יתקיים היום, בבית"ר נחושים לקבל אותן בחזרה: "אם העונש לא ישונה, זה כבר לא יהיה כדורגל ונלך לצעדים מרחיקי לכת"

one

היום (חמישי) אחר הצהריים יתקיים הדיון בעניינה של בית"ר ירושלים בעקבות עונש הפחתת שתי הנקודות בפועל שספג המועדון. כזכור, בית"ר עמדה לדין בשבוע שעבר עקב הקריאות "מחבל" לאחמד עאבד במשחק נגד קרית שמונה בו היא נוצחה 0:1. בבית"ר יציגו בערעור קו תקיף שיכלול מצבים דומים מחו"ל בנושא גזענות שבהן קבוצות לא נענשו בהורדת נקודות וכן יתעקשו להשיב להם את שתי הנקודות. בקבוצה מדגישים כי הם לא יהיו מוכנים להתפשר על אופציה של החזרת נקודה או דחיית העונש לעונה הבאה. גורם בבית"ר אמר: "נלך עם זה עד הסוף, זה הכול או כלום. כולם יודעים מה מקור ההחלטה. אם יחליטו שאין כאן ספורטיביות, זה כבר לא יהיה כדורגל ונלך לצעדים מרחיקי לכת. אנחנו לא רוצים הפחתה ולא דחייה לעונה הבאה, רוצים את שתי הנקודות בחזרה. לא מפתיע שבמנהלת ובהתאחדות שותקים, הם רואים שזה מוכרע בצורה בלתי ספורטיבית וזה עובר לידם, חבל. הם לא צריכים רק לשלוח מכתב או להגיד שיחזקו אותנו, הם צריכים לצאת בהצהרה ברורה כנגד העוול הזה".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אי הוודאות מכניס גורמים רבים ללחץ. אלי טביב/קובי אליהו

מעבר לכך, בבית"ר שוב יציגו את העבודה שנעשית מול הגזענות, האוהדים שנתפסו, התביעות שהוגשו והצילומים שנשלחו למשטרה. בבית"ר קיים מתח אדיר לקראת הדיון כשכולם בקבוצה מרגישים כי כל דבר הכי קטן עשוי להשפיע על החלטתו של אלי טביב אם להישאר במועדון בעונה הבאה. הערפל סביב עתיד טביב במועדון ממשיך לייצר אווירה שלילית בקבוצה. אי הוודאות מכניס גורמים רבים ללחץ, כמו גם את הצוות המקצועי והשחקנים. כל שמועה על פעולה עתידית של טביב, כמו זו שהייתה באשר למכירת אלי דסה, מתפרשת מיד כצעד שאולי מעיד על עזיבה אפשרית של הבעלים. שמועות נוספות שמרחפות מייצרות לחץ אדיר בעיקר אצל עובדי המועדון והדברים מגיעים לידיעת טביב שיודע שלא יוכל למשוך יותר מדי זמן את הודעתו.

טביב צפוי להיפגש בקרוב עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ולהודיע לו על החלטתו. על אף הפגישה החיובית יחסית בין השניים, מאחורי הקלעים אין אידיליה גדולה בין הצדדים. מצד אחד, לראש העירייה אין כרגע שום אופציה לבעלים שיחליף את טביב בתפקידו, אך מנגד הוא לא משדר כאחד שמתכוון להתאמץ כדי לסייע לטביב ברמה הכלכלית, כשגם ברמת ההתמודדות עם הגזענות ראש העירייה מעדיף להישאר מאחור בשלב זה. ייתכן כי בפגישה הבאה גורמים המקורבים לשניים יפשירו את היחסים וינסו לגרום לשינוי בגישה, אך בשלב זה קשה לראות את זה קורה.

בבית"ר מבינים כי לא מעט מהשחקנים סחוטים מהעונה הארוכה ולכן מדי יום מקבלים מספר שחקנים מנוחה. המאמן גיא לוי עוד לא החל לתרגל הרכב לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקוה, כאשר אחת האופציות לשינוי מבחינתו היא החזרתו של זאב חיימוביץ' לעמדת הבלם והצבתו של אופיר קריאף בקישור. איציק כהן צפוי גם הוא לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully