וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: סרגיי ריכטר פספס מקום בגמר גביע העולם

13.5.2015 / 22:45

הקלע האולימפי הפסיד בארצות הברית בשובר שוויון ליריב אוסטרי אחרי שהשניים השיגו 625.6 נקודות, סיים תשיעי ופספס הזדמנות להיאבק על קווטה אולימפית. ליאור מדלל דורג 28

סרגיי ריכטר קלע ישראלי. קובי אליהו
פספוס. ריכטר/קובי אליהו

סרגיי ריכטר פספס היום (רביעי) עלייה לגמר תחרות הגביע העולמי לקליעה, ממש בשובר שוויון שהוכרע על פי הסט האחרון בפורט בנינג, ארצות הברית. ריכטר השיג 625.6 נקודות במוקדמות לרובה אוויר, בדיוק כמו אלכסנדר שמירל מאוסטריה. מכיוון שהשניים השיגו גם את אותו מספר בולים, המנצח הוא זה שמצליח יותר בסט השישי והאחרון. שמירל השיג בסט האחרון 104.6 נקודות לעומת 104.4 לריכטר, וכך הוא דורג שמיני ואחרון מבין העולים לגמר. ריכטר, כמו באולימפיאדת לונדון 2012, דורג במקום התשיעי, מקום אחד מתחת לגמר שבו יכול היה להתמודד על קווטה אולימפית לריו.

ליאור מדלל דורג במקום ה-28 עם 622.9 נקודות בתחרות שבה ירו כ-100 קלעים, וכבר מחר הוא יתייצב לשלב הסינון הראשוני בתחרות לרובה במצב שכיבה יחד עם גיא סטריק ועימי בן חפר. ריכטר, שזכה באותו אתר במדליית הארד של אותה תחרות בדיוק לפני שנה, ינסה את כוחו בהמשך בפורט בנינג בתחרות לרובה בשלושה מצבים יחד עם מדלל ובן חפר. אלכסיי קירייבסקי יתחרה באקדח אש מהירה אולימפי, כשכולם תרים עדיין אחר כרטיס אולימפי.

בתחרות ההכנה האחרונה לסבב הגביע העולמי, בשבוע שעבר בהאנובר, העפיל קירייבסקי לגמר ודורג בו שישי ואחרון, ואילו בן חפר העפיל לגמר השלושה מצבים ודורג שמיני ואחרון. זה היה הגמר הראשון של בן חפר הצעיר בתחרות בוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully