וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ עשוי להיות נוכח במשחק מול מכבי נתניה

13.5.2015 / 15:05

הבעלים שנמצא בארה"ב עשוי להקדים את שובו כדי להיות במשחק הגורלי שניצחון בו יבטיח הישארות בליגת העל. שחקן: "נשמח אם הוא יגיע". טאדאס קיאנסקאס שב להתאמן, טל בנין יהנה מסגל מלא

one

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, עשוי לחזור לארץ כדי להיות נוכח במשחק האחרון של הקבוצה מול מכבי נתניה. כידוע, כץ עזב את הארץ חזרה לארצות הברית ביום ראשון, אך בימים האחרונים שוחח עם אנשי המועדון ובעיקר עם השחקנים והצוות המקצועי והוא שוקל לחזור כדי להיות נוכח במשחק עצמו.

"אם יואב יגיע כמובן שנשמח", אמר שחקן בהפועל חיפה, "אבל גם אם לא אנחנו צריכים להתעסק בעבודה שלנו, לנצח את המשחק ולהישאר ליגה. כעת הכל תלוי בנו ואין לנו שום תירוצים". בקבוצה המשיכו בהכנות ואתמול יצאו ליום גיבוש בבאולינג, כפי שעשו כבר בשבועות האחרונים, כשהאמונה במועדון היא שהגיבוש ימשיך ויעזור לקבוצה להשיג את הניצחון על מכבי נתניה ולהישאר בליגת העל.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
יגיע למשחק בשבת? יואב כץ/ברני ארדוב

במישור המקצועי, טאדאס קיאנסקאס שב להתאמן וצפוי להיות כשיר למשחק החשוב בשבת, כשנכון לעכשיו שגם יתר השחקנים צפויים להיות כשירים למשחק. טל בנין עדיין לא החליט באיזה הרכב לעלות למשחק ונראה שההחלטה תתקבל רק בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully