וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניסיונות להחתים את שלומי דורה על חוזה ארוך טווח

13.5.2015 / 14:50

בקבוצה רוצים להשאיר את המאמן ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה. גם משה מישאלוב, שמסיים הקיץ את חוזהו, צפוי לקבל הצעה רשמית לחוזה חדש בקרוב, שמעון הרוש וערן לוי על הכוונת

one

אחרי שהבטיחה את ההישרדות שלה בליגת העל, הפועל עכו כבר חושבת על העונה הבאה ובקבוצה מעוניינים להשאיר את משה מישאלוב עונה נוספת. הבלם מסיים חוזה ובתקופה האחרונה זכה לגישושים מכמה קבוצות בליגת העל, אלא שהצפוניים ירצו להשאיר את השחקן לעונה נוספת ובתקופה הקרובה הוא צפוי לקבל הצעה רשמית. מישאלוב חזר לעמדת הבלם לאחר תקופה שלא שיחק, ולפי רבים בעכו החזרה שלו לעמדת הבלם הייתה אחד מהגורמים לקאמבק המדהים שעשתה הקבוצה, כשגם המאמן שלומי דורה התבטא לאחר ההישארו ואמר שהוא מחשיב את המהלך הזה כאחד מהמשמעותיים.

בנוסף, בעכו משקיעים כעת את כל המאמצים כדי להחתים את שלומי דורה על חוזה ארוך טווח, ואם המאמן אכן יישאר תתחיל רשמית בניית הקבוצה. שני שחקנים שנמצאים על הכוונת של המועדון הם שמעון הרוש וערן לוי ממכבי נתניה וז'רקו קוראץ' חלוצה של הפועל חיפה.

שלומי דורה מאמן הפועל עכו (שמאל). ברני ארדוב
הפועל עכו תנסה להשאיר אותו. שלומי דורה/ברני ארדוב

במקביל, גם אחמד קאסום שיהפוך לשחקן חופשי, יצטרך להחליט היכן הוא ממשיך כשבשלב זה השחקן עדיין לא קיבל הצעה רשמית מעכו. נציגו של השחקן עו"ד ואסים סוסאן אמר בעניין: "אנחנו שמחים שאחמד הצליח לעזור לעכו להשיג את המטרה. אחמד הפך מהרגע הראשון לבורג חשוב בקבוצה בזכות האמון של שלומי דורה, והוא מצא בית חם בעכו. אנחנו לא ממהרים לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully