וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: לואיס גוטיירס סיכם לשנתיים

13.5.2015 / 14:01

הבלם הבוליביאני בן ה-30 חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה של ברק בכר לאור עזיבתו הצפויה של שיר צדק. פאנקה לא צפוי להמשיך, גם שחרורו של פינאס נשקל. עמאשה, וואקמה ובדק עדיין על הפרק

one
לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה שומר על גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ניר חורי
חוזר לישראל. לואיס גוטיירס מימין/ניר חורי

עירוני קרית שמונה אמנם מריחה כבר את סוף העונה, אבל היום (רביעי) היא החלה רשמית בהכנות לעונה הבאה כאשר היא סיכמה עם הבלם לואיס גוטיירס לשנתיים. הבוליביאני ששיחק בעבר חצי עונה בקבוצה, יחזור לקדנציה שנייה אחרי שהתברר כי שיר צדק יעזוב.

גוטיירס בן ה-30 הגיע לקרית שמונה בהשאלה בינואר 2009 וירד איתה לליגה הלאומית. אחרי מו"מ שהתקיים בימים האחרונים, הוא סיכם והוא צפוי לחתום בקרוב על החוזה. משמעות הסיכום היא שגם מינדאוגאס פאנקה לא ימשיך, וכך הדברים אמורים גם לגבי טובארנו פינאס, שצפוי לקבל הודעת שחרור כדי לפנות מקום לזר נוסף.

גוטיירס מתנשא לגובה של 1.80 מטר והוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי. אחרי שחצי עונת ההשאלה שלו בקרית שמונה הסתיימה בקיץ 2010, הוא חזר לאוריינטה פטרולרו ממולדתו ובהמשך שיחק גם בבאהיה הברזילאית ובפטרונטו הארגנטינאית. בשנתיים האחרונות לבש את מדי קבוצת הפאר הבוליביאנית בוליבאר ולפני כמה חודשים הגיע איתה עד לחצי גמר גביע ליברטדורס. בנבחרת בוליביה יש לו 40 הופעות.

בכל מקרה בכוונת הקבוצה לצרף גם מגן שמאלי נוסף במקרה של שחרור של פינאס כדי שיהווה תחרות לחן דילמוני שימשיך בקבוצה. פרט לכך מחפשים בקבוצה חיזוק בעמדות הקדמיות, כשויאם עמאשה, ברק בדש ואנתוני וואקמה הם השמות הבולטים שעל הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully