וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שיר צדק צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב

12.5.2015 / 19:08

הבלם שנפצע מול מכבי פתח תקוה החל באימוני ריצה, ההערכה היא שיוכל לשחק מול האלופה. במועדון נוטים להחתים בלם זר במקומו בעונה הבאה. מו"מ ייפתח עם גנט כדי להוריד את מחירו של קולה

one

בלמה של עירוני קרית שמונה שיר צדק שסובל מגב תפוס החל היום (שלישי) באימוני ריצה וההערכה במועדון היא שיהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. צדק הוחלף במהלך הניצחון על מכבי פתח תקוה ועדיין לא שב לאימונים מלאים אך בקרית שמונה אופטימיים מאוד לגבי הסיכויים שישחק.

בסגנית המוליכה נוטים להחתים בלם זר במקומו של צדק, שצפוי לעזוב בסיום העונה. בקרית שמונה מודעים לכך שהקבוצה חייבת להתחזק בבלם, וכרגע נראה שנטייה היא לצרף שחקן הגנה זר ולא ישראלי. קאסיו פרננדס ודין מימוני אמורים להמשיך, גל מאיו מחכה לתשובה האם ימשיך או יחזור לקבוצת האם שלו הפועל ראשון לציון, ובמקום מינדאוגאס פאנקה יצורף, ככל הנראה, בלם זר (אם כי במועדון אמרו שאם ימצאו ישראלי מתאים לעמדה הם יחסכו עמדה של זר ויביאו בלם ישראלי).

בקרית שמונה צפויים לפתוח במשא ומתן עם גנט על כרטיס השחקן של רוג'רס קולה. הבעלים איזי שרצקי רוצה לראות את החלוץ ממשיך אך לא ישלם 250 אלף יורו כפי שהאופציה על השחקן מחייבת, ונראה ששני המועדונים ידונו במחיר מחדש.

מי שקיבל כבר לפני חודש הודעה שהוא מתוכנן לשוב לקבוצה הוא דור ג'אן. לקרית שמונה יש עונה נוספת להשאיל את החלוץ הצעיר ממכבי תל אביב לפיה החוזה במועדונים, ולאחריה תוכל לרכוש את כרטיסו. למרות ההודעה, ייתכן ולאחר אימוני טרום העונה יחליטו בקרית שמונה להשאיל שוב את ג'אן אם מצבת החלוצים תהיה עמוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully