וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הקרדיט מגיע לשחקנים ולמאמן שהחדיר להם רוח לחימה"

12.5.2015 / 13:11

הבעלים של הפועל חיפה המריא לארה"ב ולא ינכח במשחק מול מכבי נתניה, בו הקבוצה תבטיח את הישרדותה אם תנצח: "הקרדיט שניתן לי מוגזם, משוכנע שננצח בשבת". 1,000 כרטיסים נמכרו עד כה במכירה מוקדמת

one

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק הקובע מול מכבי נתניה. אחרי שהשיגו ניצחונות קריטיים מול הפועל פתח תקוה והפועל רעננה, שחקניו של טל בנין יבטיחו סופית הישארות אם ינצחו את הקבוצה של רוני לוי, לה זה יהיה משחק אחרון לפרוטוקול בלבד. מי שלא יהיה נוכח במשחק הוא הבעלים יואב כץ שחזר לארצות הברית. בשיחה עם וואלה ספורט הבהיר כץ שלמרות שאינו נמצא, הוא משוכנע שהקבוצה תנצח ותישאר בליגה. "הקרדיט שנתנו לי בתקופה האחרונה הוא מוגזם ולא מגיע לי, הפתיע הבעלים, "חשוב לי שתבינו הקרדיט הזה מגיע בעיקר למאמן ולשחקנים. אני ראיתי ביום שבת דבר שלא ראיתי הרבה זמן בכדורגל. שחקנים שכבר אין להם כוח ועם לשון בחוץ מצליחים להפוך את התוצאה, נלחמים על כל כדור ולא מוותרים ולכן הקרדיט הוא רק להם ולמאמן שלהם שהצליח להחדיר להם את זה".

חמדי סליחי שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
יראה את חיפה מארה"ב. יואב כץ/ברני ארדוב

כץ הוסיף: "תראו את ז'רקו קוראץ', הוא נכנס כמחליף ורץ בלי סוף ועשה שינוי. אור אוסטוינד היה בלתי ייאמן ונלחם ללא סוף. רועי שוקרני, חמדי סליחי וחיים מגרלשווילי כבר היו עם לשון בחוץ אבל לא הפסיקו להאמין. אושרי רואש היה במשחקו הטוב העונה ובכלל כל השחקנים היו מדהימים. אני משוכנע שננצח ונישאר בליגה".

בקבוצה היו מרוצים הבוקר כשקרוב לאלף כרטיסים כבר נמכרו ליציע המזרחי במחיר של עשרה שקלים. בחיפה מקווים שהמחיר הנמוך ימשוך כמה שיותר אוהדים, אך הצפי בכל מקרה הוא שבמקרה האופטימי ביותר יהיו 5,000 אוהדים שידחפו את הקבוצה במאבקה להישאר בליגת העל. טאדאס קיאנסקאס סובל ממתיחה בשריר, אך ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק. השחקנים ייצאו היום אחרי האימון לשחק באולינג, כחלק מהגיבוש הקבוצתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully