וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה רוצה את אדריאן רוצ'ט, פנתה גם לשלומי חנוכה

קשר קריית שמונה שהיה על סף סיכום בינואר יחבור שוב לרן בן שמעון? במועדון פנו רשמית להפועל עפולה כדי להביא את הקשר: "העלויות גבוהות כרגע"

one

מכבי פתח תקוה רוצה את אדריאן רוצ'ט. הקשר שהיה אמור להגיע למועדון בחודש ינואר עשוי לחבור שוב לרן בן שמעון, שאימן אותו בעונת האליפות בקריית שמונה. רוצ'ט כבר סיכם את כל תנאיו אצל הלוזונים, אלא שיום לפני שהיה אמור לחתום כבש שער שהשאיר אותו בקבוצה. רוצ'ט, יש לציין, עדיין לא חתום על חוזה לעונה הבאה (בקריית שמונה רוצים את השחקן).

שחקן נוסף שמעורר עניין הוא הקשר שלומי חנוכה. במועדון פנו להפועל עפולה במטרה לבחון מה העלויות הכרוכות בהחתמתו. "בדקנו אפשרות לצרף את חנוכה, אבל העלויות גבוהות בינתיים. נמשיך לעקוב", אישרו במועדון.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה עם ילדיו. סוכנות ג'יני
איפה הוא יהיה בשנה הבאה? רוצ'ט/סוכנות ג'יני

כזכור, לאחרונה התקבלה החלטה במעודון להחזיר את קשר עפולה, עידו דוידוב, הביתה. השחקן לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך יקבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. במועדון בדקו לאחרונה מספר אפשרויות להתחזק, כששמו של הקשר הצ'כי של בוטב פלודבדיב, תומאש יירסק, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, עדיין ברשימות. הקשר אלכסנדר דוידוב הוצע, אך לא הוגשה לו כל הצעה. עוד שמות שעלו: ירו בלו מאשדוד וגל אראל, שמושאל מהפועל באר שבע להפועל פתח תקוה. רן בן שמעון רוצה למצוא קשר אחורי איכותי לאור העובדה שבריאן חרסיסיץ' לא צפוי להמשיך. במועדון הודיעו לשחקן כי אם ממצאי הבדיקה שיעבור אצל מומחה יוכיחו שיוכל לחזור תוך שלושה חודשים, הוא יוכל להמשיך ולעבור את השיקום במועדון עד תחילת העונה ואז להמשיך בקבוצה.

פתח תקוה תארח ביום שני (20:30) את בית"ר ירושלים, ולאור התוצאות האחרונות, הם מבינים שהפסד במשחק הזה עשוי לגנוז סופית את החלום להגיע לאירופה. "מתחילת הפלייאוף העליון יש תחושה שהפסקנו לשחק, אבל היריבות לא צוברות נקודות, אז אנחנו נשארים בתמונה. אם אנחנו רוצים להיות באירופה, כדאי שננצח את בית"ר ירושלים, אחרת הסיכוי להגיע לשם לא גבוה", אמרו. פתח תקוה תנעל את העונה במשחק בית מול מכבי חיפה ומשחק חוץ מול מכבי תל אביב, מחזור בו תיקבע כנראה סופית הקבוצה שתגיע לאירופה.

בתקשורת הסלובנית דווח אתמול כי הקשר מרואן קבהא על סף סיכום בקבוצת מריבור, איתה כזכור הוא מנהל מגעים מתקדמים מזה תקופה ארוכה. בסביבתו של השחקן טוענים כי בתוך מספר שבועות הוא צפוי לסכם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully