וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מעריכים: אלישע לוי יסכם לפני גמר הגביע

12.5.2015 / 8:17

ברקת תזמנו לפגישה עד תחילת השבוע: "אסור לה לחכות". צדק צפוי לסכם השבוע, גם וואקמה בדרך. גבאי וברדה לא ישחקו בחיפה. חלוץ קבוצת הנוער עמראן אל קרנאווי יוצא להתרשמות בליבורנו

one

התיקו האחרון בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע בווסרמיל היה בינואר 2005. יותר מעשור חלף, אלא שהיום באר שבע היא אחת מבין הנציגות הבכירות בליגה ורוצה לסיים את העונה עם תואר. הקבוצה של אלישע לוי איבדה אתמול שתי נקודות חשובות במאבק על המקום השני, שיהיה חשוב לה רק במקרה שתפסיד בגמר הגביע (זקוקה לאחד מהם כדי לשחק בסיבוב השלישי של הליגה האירופית). במועדון יחלו החל ממחר בהכנות למכבי חיפה, אבל המפגש האמיתי שלה הוא ביום רביעי בעוד קצת יותר משבוע, בגמר הגביע מול הצהובים. "היה חשוב לנו להיראות טוב, כי לשני המשחקים הקרובים יהיו השלכות לגמר", אמר בסיום אחד השחקנים והוסיף: "נצטרך להיזהר מאוד נגד מכבי חיפה. במשחקים החשובים באמת נגד מכבי תל אביב אנחנו מגיעים עם מורחקים ופצועים, ננסה להימנע מזה הפעם".

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
צפוי לסכם לעונה הבאה. אלישע לוי/קובי אליהו

האלופה שבדרך תשחק ללא נוסא איגייבור ודור פרץ. בן ביטון שהורחק שלוש פעמים העונה ספג אתמול צהוב שמיני. צהוב נוסף בשלושת המשחקים הבאים יגרום לו להיעדר פעם נוספת העונה. אתמול הוא ספג ביקורת על שמירה הלקויה על איגייבור, אבל הציל את באר שבע מהפסד כשמנע מטל בן חיים שער בזכות מיקום נהדר. דובב גבאי לא ישחק נגד מכבי חיפה בגלל צבירת חמישה צהובים, וכך גם אליניב ברדה שההערכה היא שיהיה כשיר לגמר. כובש השער אובידיו הובאן ייבדק היום בגלל מכה יבשה שספג וההערכה שיוכל לשחק. בבאר שבע מתכוונים לממש את האופציה על הקשר הרומני, שרוצה להמשיך, לעונה נוספת.

עמראן אל קרנאווי בן ה-18 וחצי, חלוץ קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, אשר נמצא מגיל 12 במחלקת הנוער של המועדון, יוצא להתרשמות בקבוצת ליבורנו, הנאבקת על עלייה לליגה הבכירה באיטליה. את השחקן מייצג ג'קי דהאן.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
קיבל מכה יבשה, אבל יהיה כשיר. הובאן מול טל בן חיים/קובי אליהו

ומה עם אלישע לוי? כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, המאמן הנוכחי הוא המועמד המוביל להמשיך ובכוונת אלונה ברקת להציע לו חוזה לעונה הבאה. המאמן זוכה גם לתמיכת השחקנים, וההערכה היא שהוא יסכם את תנאיו במועדון עוד לפני הגמר. "אם אלונה רוצה להראות שהגמר הוא לא המבחן על העונה הטובה של אלישע, היא צריכה לסכם איתו עכשיו, ולא לחכות. לא שופטים עונה שלמה על בסיס משחק אחד. אם אתה שואל אותי, אני מעריך שאלישע יסכם לפני הגמר", אמר גורם במועדון. ברקת צייצה אתמול: "משחק נהדר של שתי הקבוצות, אוירה מדהימה, הזדמנויות וגולים".

המטרה היא להשאיר בעונה הבאה את השלד הקיים, ולבנות סביבו קבוצה חזקה יותר. שיר צדק ואנתוני וואקמה, שעל המגעים החשאיים עימם פורסם בשבועות האחרונים בוואלה ספורט, אמורים להצטרף. צדק קרוב מאוד לסיכום על חוזהו ועוד השבוע אמורה לצאת הודעה בעניין. לגבי וואקמה, ברקת כבר הגיעה להבנות מול השחקן וממתינה לאישור של אשר אלון לגבי דמי ההעברה. במועדון מעריכים כי אוגו יישאר, על אף המסר ששלח להנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully