וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אני איש שמח, אף אחד לא האמין שנשרוד"

11.5.2015 / 21:30

מאמן הפועל עכו חגג את ה-1:2 על מכבי נתניה, שהבטיח לקבוצה שלו הישארות בליגת העל מחזור לפני סיום העונה. גורש: "היינו כבר גוויה", אבידור: "כבר חשבנו שזה בורח וחשבנו שנשאר רק ליהנות"

one

איזה הישג גדול להפועל עכו. הקבוצה של שלומי דורה הבטיחה הערב (שני) את הישארותה בליגת העל כבר מחזור לסיום כשניצחו 1:2 את מכבי נתניה בחוץ. הצפוניים צברו 20 נקודות מ-27 האפשריות בתשעת המחזורים האחרונים וסגרו מסע מופלא אחרי שהיו כבר 10 נקודות מתחת לקו האדום. אחרי שריקת הסיום, שחקני הפועל עכו נשארו על הדשא במשך דקות ארוכות כשהם חוגגים עם כמות נאה מאוד של אוהדים שהגיעו מהצפון לאצטדיון היהלום. גם שחקני נתניה נשארו על הדשא ומחאו כפיים לאוהדים שלהם שהגיעו במשך דקות ארוכות. זה היה משחק הבית האחרון לעונה של הנתנייתים והאוהדים רצו להיפרד מקבוצה שאין להם מושג איך תיראה בעונה הבאה.

צפו בתמונות מחגיגות ההישארות של הפועל עכו

מגיע להם ליהנות/ברני ארדוב

הווינר הגדול של הערב ואולי של העונה כולה מאמן הפועל עכו שלומי דורה אמר בסיום: "אני אדם שמח היום, אני מסתכל אחורה לסביבות תחילת ינואר, כשחתמתי בקבוצה, אף אחד לא האמין שנישאר בליגה מחזור לסיום, אף אחד לא חלם. מגיעות כל המחמאות לשחקנים, לאוהדים, להנהלה. כנראה שיש משהו מיוחד במועדון הזה. דיברנו בתחילת ההסכם שלי עם הקבוצה, שנראה אם הצדדים זורמים על אותו גל. נשב ביחד, נראה מה העתיד לקראת העונה הבאה. אנחנו רוצים לבנות קבוצה טובה לעונה הבאה".

המאמן הוסיף: "יש רצון שלי להישאר, יש לי חיבור טוב עם האנשים וכשיש חיבור טוב, לא צריך לחפש דברים חדשים. אני מחכה לראות מה יעשו מהעירייה וההנהלה. עם התקציב שהיה השנה, אנחנו יכולים לעשות דברים יפים מאוד. "שמח שבאנו למאני טיים ועשינו מה שצריך לעשות כמו גברים בלי טובות של אף אחד. כל המחמאות לצוות, להנהלה, לעירייה, לראש העיר, לשחקנים, לקהל. לכולם מגיע שאפו ענק. הדקה ה-70 מול הפועל תל אביב הייתה נקודת המפנה כשדודו גורש לקח את הפנדל. פתאום בדקה ה-94 ניצחנו משום מקום ויצאנו למסע שהסתיים הערב. השינוי קרה קודם כל באמצעות אמונה. במשחקים הראשונים שלי, עם הנהלה בלי סבלנות אולי היו שולחים אותי הביתה".

"המסע הזה חצה גבולות", הודה דודו גורש הנרגש. "לפני כחודש וחצי אמרתי שאנחנו לא חיה פצועה, אלא גוויה. שלומי דורה הוציא אותנו מהמצב הזה וזה פשוט מדהים. בחיים לא הייתי מאמין שכך זה ייגמר. היינו כבר עם שתי רגליים בליגה הלאומית. נראה לי שהעסק הזה מקצר לי את החיים, בגיל מאוחר יותר אדע בכמה". גורש דיבר על מאמנו: "פשע לשאול האם מגיע לו להישאר. מה שהוא עשה פה זה לא ייאמן. הייתי נותן לו פרס ישראל אם הייתי יכול. דורה הבטיח שיהיה לנו שבוע חופש אם ננצח. אני שמח שזה מה שקרה".

"יצא לי לשחק בהרבה קבוצות", ציין יובל אבידור. "להישאר בליגה מחזור לפני הסוף זה משהו שלא רואים כל יום, בטח כשמסתכלים על המקום שהיינו בו לפני מספר חודשים. הדרך חזרה הביתה תהיה נהדרת. כבר הרגשנו שזה בורח, ודיברנו בינינו ואמרנו שכל שנותר לנו הוא רק ליהנות ממה שנשאר. פתאום השגנו ניצחון ועוד ניצחון, ואז כבר המטרות השתנו. זו הייתה מלחמת התשה של שלושה חודשים. דורה גרם לנו להאמין שאנחנו נישאר בליגה. יש לו חלק משמעותי מאוד במסע הזה. אין יותר מתוק מסיום שכזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל עכו, אמיר אבו ניל, מניף על הכתפיים את מאמנו שלומי דורה. ברני ארדוב
הווינר הגדול של העונה. דורה מקבל הרבה אהבה משחקניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully