וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "המטרה היא לזכות בתואר", אליהו: "צפויים קרבות מעניינים"

11.5.2015 / 9:20

בהפועל ירושלים מרוצים מהיכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה וחושבים על הפועל תל אביב בפלייאוף: "בשביל רגעים כאלו אנחנו משחקים". פרנקו: "הפרק הראשון של העונה הסתיים בהצלחה מבחינתי"

one

הפועל ירושלים מגיעה לסדרת הפלייאוף נגד הפועל תל אביב במומנטום טוב, לאחר שסיימה אמש (ראשון) את העונה הסדירה עם ניצחון על עירוני נהריה בתוצאה 65:83, וקיבלה בחזרה את יותם הלפרין שהחלים מפציעה בגבו. המאמן דני פרנקו ביקש משחקניו להיות דרוכים לקראת הסדרה הפיקנטית מול האדומים מתל אביב וציין את חשיבות משחק ההגנה של הקבוצה.

"לא היה קל בהתחלה מול נהריה", אמר פרנדו על המשחק אמש, "אמנם היה לנו משחק טוב מול חיפה אבל שיחקנו משחק לפרוטוקול ולא פשוט לנצח כך, אני שמח שהתעשתנו במחצית השנייה ושהצלחנו להכריע את המשחק בשלב מוקדם. היה חשוב לתת דקות לשחקנים, לחלק את הדקות נכון ולצאת מהמשחק מול נהריה בשלום".

על שלב הפלייאוף אמר פרנקו: "הפרק הראשון של העונה הסתיים בהצלחה מבחינתי, ננצל את השבוע הזה להתכונן ולהגיע מוכנים לפרק השני של העונה, והמטרה היא להגיע מוכנים ולהצליח בפלייאוף לא פחות מהחלק הראשון של העונה".

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, דונטה סמית', טוני גפני חוגגים. מור שאולי
מרגישים טוב לפני המאני טיים של עונה/מור שאולי

ליאור אליהו הוסיף: "הגענו למשחק חסר חשיבות, כך שבמחצית הראשונה היינו חסרי אנרגיות. עם זאת, ידענו לדחוף את המשחק במחצית השנייה בשביל עצמנו והמעמד שלנו, עכשיו אנחנו נכנסים לסדרת פלייאוף נגד הפועל תל אביב שזו סדרה לא קלה. צפויים לנו קרבות מעניינים".

טוני גפני סיכם: "אנחנו שמחים לסיים את העונה הסדירה ביכולת טובה וגבוהה. החזקנו את נהריה על 65 והפן ההגנתי חשוב לנו. אנחנו מחכים לתחילת הפלייאוף, בשביל רגעים כאלו אנחנו משחקים. המטרה שלנו היא אחת, אנחנו ממוקדים במטרה והיא לזכות בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully