וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "היה חשוב שטיוס ישחק ולא באימונים. נבוא בכל הכוח לסדרה"

11.5.2015 / 9:03

מאמן מכבי תל אביב התייחס לתרומתו של הסנטר ששב למגרשים לאחר שנעדר משלושה משחקים. וויצ'יץ': "בשלב הזה של העונה, אנחנו צריכים להציג את הכדורסל החד והטוב ביותר שאנחנו יכולים"

one

מכבי תל אביב הצליחה לסיים את העונה הרגילה עם ניצחון נוסף, הפעם מול אשדוד בתוצאה 88:100 והצהובים יפגשו בשלב הפלייאוף את עירוני נס ציונה. מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' אמר לוואלה ספורט: "שיחקנו ארבעה משחקים בתוך שבעה ימים, זה לא פשוט. היו לנו עליות ומורדות, אבל אני שמח שניצחנו את אשדוד וקלענו 100 נקודות. יש לנו עכשיו שבוע להתכונן לפלייאוף, זה חשוב לנצח כל משחק ולעשות כמה שפחות טעויות. שיחקנו בשבוע שעבר מול עירוני נס ציונה, בשלב הזה של העונה, אנחנו צריכים להציג את הכדורסל החד והטוב ביותר שאנחנו יכולים. טיוס ורנדל כבר שיחקו אתמול ויהיה לנו סגל מלא לקראת שבוע הבא".

וויצ'יץ' ומספר חברי הנהלה של מכבי תל אביב צפויים להגיע לפיינל פור שייערך במדריד בסוף השבוע. על כך אמר וויצ'יץ': "גם אם אנחנו לא משחקים, חשוב שיהיו שם נציגים מהקבוצה, יש גם כמה ארועים שהיורוליג מארגנת שהתבקשתי להיות בהם".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. AP
גודס היה חייב לתת לו לשחק. טיוס/AP

גודס שיתף במשחק את בריאן רנדל ואלכס טיוס אחרי שהשניים החלימו ושבו לפרקט. רנדל שיחק 31 דקות ותרם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, וטיוס שיחק 22 דקות וקלע 14. גודס התייחס לתרומתם של השניים: "נכון שזה היה משחק לפרוטוקול, אך הייתי חייב לתת לשחקנים מסוימים לשחק ולא לנוח, היה חשוב שבריאן רנדל ישחק אחרי תקופה ארוכה שבה היה חולה, והוא שיחק טוב. גם היה חשוב שטיוס ישחק ולא רק באימונים. שיתפנו את מי שהיה צריך, היו לנו דקות מצוינות התקפית והגנתית, למרות ירידה מסוימת ברבע השלישי. בסופו של דבר אני מרוצה ממה שרציתי, בטח לקראת הפלייאוף, שבו כל דקה וכל מהלך חשובים בו וכל כדור אבוד על הפרקט משפיע, זה מה שעושה את המשחק. נס ציונה קבוצה עם טובה עם כישרון ויכולת, ונבוא בכל הכוח כדי לנצח את הסדרה הזו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully