וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן בהתקפה: "החילוף לא מובן לי. לא לזה פיללתי כשהגעתי לבית"ר"

10.5.2015 / 22:45

הקשר התעצבן שהוחלף, ופתח במונולוג עצבני: "לא הייתי צריך לצאת. הרבה פעמים אני יוצא השנה והקבוצה פתאום סופגת ויורדת הרמה. כשזה קורה עשר פעמים, אז אתה רואה שמשהו לא בסדר. אצטרך לעשות חושבים לגבי העונה הבאה". גיא לוי: "אם רוצים לקחת את חיפה לאירופה, בבקשה"

one

השבוע הסוער שעבר על בית"ר ירושלים וכלל הורדת שתי נקודות בבית הדין בשל קריאות גזעניות, הסתיים הערב (ראשון) עם תיקו ביתי של 1:1 מול מכבי חיפה. הבית"רים הובילו משער של לידור כהן (17), אך ויאם עמאשה השווה (63) ובית"ר נותרה במקום החמישי, כאשר כמו חיפה, גם לה יש 44 נקודות אולם יחס השערים שלה פלוס 5 לעומת פלוס 8 של חיפה.

גיא לוי סיכם: "במחצית השנייה הגענו למצבים בשביל להכריע את המשחק. הייתה לנו בעיה קטנה במעבר, כשהם שינו את המערך שלהם והיינו פחות מאורגנים. אבל זה משחק שהיינו צריכים לנצח. יש לנו קבוצה נהדרת, ששיחקה באומץ ואני מאוד גאה בהם. התחושה טובה מהבחינה הזו. מכבי חיפה נבנתה לאליפות ולנו יש פה צעירים ואנחנו בונים לשנה הבאה. אנחנו משיגים את מה שאנחנו רוצים. אנחנו למעשה מקום רביעי, בטבלה האורגינל".

על הנקודות שהורדו אמר לוי: "אני לא נכנס לזה. אם רוצים לקחת את מכבי חיפה לאירופה, בבקשה. אני לא אומר שמישהו רוצה, אני רק אומר שזה יכול להכריע. זה לא הוגן ולא ספורטיבי. אי אפשר לנתק את השחקנים ממה שקורה ואני גם לא מנסה. איך אפשר לנתק? ראיתם את ההצגה של הקהל, בואו נפרגן לו. קל לתקוף אותו. כל דבר שקורה בבית"ר בא בבומבה. אני מקווה שהספורטיביות תחזור".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים, משמאל. ברני ארדוב
ממשיך לתקוף. גיא לוי/ברני ארדוב
"החילוף היה בדקה מאוד מוזרה. בלי שום קשר הרבה פעמים אני יוצא השנה בחילופים והקבוצה פתאום סופגת ויורדת הרמה. אם זה היה פעם או פעמיים, לא הייתי אומר כלום, אבל כשזה עשר פעמים אז אתה רואה שמשהו לא בסדר"

את הפוקוס אחרי המשחק גנב חנן ממן, שכעס על העובדה שהוא הוחלף, ואמר: "החילוף לא היה מובן גם לי. אני לא חושב שהייתי צריך לצאת כי כשהייתי על המגרש, הקבוצה שיחקה טוב. החילוף היה בדקה מאוד מוזרה. בלי שום קשר הרבה פעמים אני יוצא השנה בחילופים והקבוצה פתאום סופגת ויורדת הרמה. אם זה היה פעם או פעמיים, לא הייתי אומר כלום, אבל כשזה עשר פעמים אז אתה רואה שמשהו לא בסדר. לא לזה פיללתי כשבאתי לבית"ר ירושלים. אני חושב שאני צריך לשחק כל משחק 90 דקות. אני יכול לעשות שינוי במשחק גם כשאולי אני פחות טוב. הדברים האלה לא נאמרים בכעס ולא מתסכול, זה פשוט מה שאני חושב ואני מאמין. אני אצטרך לעשות חושבים עם עצמי לגבי העונה הבאה כי במתכונת הזו אני לא חושב שזה יכול להצליח".

לשאלה האם מדובר אולי במעורבת של אלי טביב בהחלטה, אמר ממן: "אם יש מישהו שנותן את ההוראה, זה לא מעסיק אותי. אני עושה מה שאומרים לי. אני מכבד כל חילוף ולא מתנהג בצורה שערורייתית, לא עושה פרצופים, אלא אני יוצא כמו גבר. כשקוראים לי לשחק, אני משחק. בסופו של דבר אני שחקן מקצוען". על האהבה שהוא מקבל מהקהל אמר הקשר: "נכון להיום אני שחקן חופשי ואני יכול לחתום איפה שאני רוצה. הסיבה המרכזית שאני רוצה להיות בבית"ר זה העיר, הקהל האדיר שלה, ואני מקבל מלא הודעות תמיכה. האוהדים מראים לי כמה הם אוהבים אותי. אני אמתין לראות מה קורה עם טביב. נצטרך לשבת ונראה מה יהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שמר הרבה בבטן. חנן ממן/ברני ארדוב

לסיכום דבריו אמר ממן: "אני חושב שאני בתקופה טובה וגם כשעליתי מהספסל הייתי טוב. גם כשפתחתי בכמה משחקים אחרונים הייתי טוב. זה נכון שאני צריך להביא מספרים, בישולים, שערים, אבל אני תורם גם הרבה מעבר למספרים לשחקנים מסביבי. שחקנים בקבוצה גם צריכים להבין שלכל אחד יש מחליף, למעט אלי דסה, קלאודמיר ומאטוביץ' שהם באמת יציבים וברמה מעל כולם. אנשים צריכים לדעת שהמקום שלהם לא בטוח".

המגן אלי דסה אמר בסיום: "במחצית הראשונה ועוד רבע שעה בשנייה היינו שווים עוד גול. לא ניצלנו את זה ושילמנו ביוקר. הצלחנו לסגור אותם טוב רוב המשחק, אבל אי אפשר להחמיץ ואז לצפות לנצח". גם דסה אמר בנושא הנקודות: "אני לא מתעסק בזה, התפקיד שלי הוא לעלות למגרש ולהביא את הנקודות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully